Unu, doi, trei
Expertii disting trei elemente principale ale unui employer brand:
1. Personalitatea cine esti ca angajator (cu ce te ocupi?, cine sunt clientii tai?, care sunt lucrurile importante pentru tine?, care sunt misiunea si valorile tale?, care sunt principiile tale de lucru?)
2. Promisiunea care este propunerea unica, de natura sa te diferentieze de competitie, pe care o faci pentru potentialii angajati?
3. Mesajul care este mesajul-cheie pe care vrei sa-l transmiti fiecarui grup-tinta (clienti, angajati, potentiali angajati, parteneri de afaceri)?
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro