Up România trece printr-un proces de rebranding şi anunţă noi nume pentru produsele sale
Începând de la 1 noiembrie 2018, întregul portofoliu de produse şi soluţii al Up România, unul dintre principalii jucători de pe piaţa emitenţilor de tichete valorice din România, îşi schimbă denumirile şi înfăţişarea.
Astfel:
- Cardurile şi tichetele de masă pentru angajaţi motivaţi Chèque Déjeuner devin Up Dejun;
- Tichetele Cadhoc pentru angajaţi implicaţi devin Up Cadou;
- Tichetele Chèque de Services pentru acţiuni de protecţie socială devin Up Social;
- Cardurile sau voucherele de vacanţă Chèque Vacances devin Up Vacanţă;
- Tichetele de creşă Chèque Bébe pentru angajaţi responsabili devin Up Creşă.
Up România face parte din Grupul Up şi deserveşte peste 20.000 de clienţi şi 750.000 de beneficiari.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro