Valoarea medie a comenzilor din decembrie prin platforma easySales a fost de 209 lei. Cea mai mare comandă? 260.000 lei. Ce şi-a cumpărat românul care a plasat-o
În luna decembrie, românii au cheltuit, în medie, pentru o comandă, 209 lei, potrivit datelor înregistrate în platforma SaaS de automatizare a activităţilor de eCommerce easySales. Suma a fost uşor redusă faţă de nivelul înregistrat în decembrie 2023, când a atins 217 lei.
În luna decembrie, românii au cheltuit, în medie, pentru o comandă, 209 lei, potrivit datelor înregistrate în platforma SaaS de automatizare a activităţilor de eCommerce easySales. Suma a fost uşor redusă faţă de nivelul înregistrat în decembrie 2023, când a atins 217 lei, conform datelor comunicate de companie.
Cea mai mare comandă realizată prin magazinele din platformă în luna decembrie a depăşit 260.000 de lei şi a constat într-un sistem audio profesionist, amplificator şi boxe pasive.
Ponderea plăţilor în numerar a fost de 46% din totalul tranzacţiilor intermediate.
Cele mai mari creşteri ale volumelor de comenzi au fost înregistrate de categoriile:
• Echipamente sportive şi pentru aer liber, +97%
• Electronice, +85,2%
• Modă şi bijuterii, + 78,1%
• Echipamente pentru birou, +63,2%
• Casă şi bucătărie, +45,5%
Cele mai mari vânzari sunt înregistrate în cele mai mari judeţe din România: Bucureşti, Ilfov, Cluj, Iaşi, Timiş, Constanţa, Braşov, Prahova, Sibiu.
easySales este o platformă B2B şi un start-up în creştere rapidă, lansat în aprilie 2019. Platforma a devenit populară prin serviciile cloud care conectează jucătorii din comerţul electronic cu toate sistemele externe, în doar câteva minute. "Printre inovaţiile care stau la baza evoluţiei easySales se numără şi soluţii avansate de automatizare, concepute să eficientizeze gestionarea operaţiunilor eCommerce. Un exemplu concret este capacitatea platformei de a automatiza printarea documentelor necesare comenzilor, cum ar fi facturile şi AWB-urile, ce permite utilizatorilor să imprime automat documentele comenzilor, direct din interfaţa easySales. Utilizatorii pot integra acest pas în propriile procese de automatizare personalizate, simplificând procesul de gestiune a comenzilor şi minimizând riscul de eroare umană.Soluţia easySales a fost desemnată finalistă a concursului Uipath Automation Award în luna Octombrie 2021 şi, în mai 2022, a devenit finalistă în programul EBRD Star Venture, dedicat dezvoltării accelerate şi extinderii start-up-urilor cu potenţial din Europa, ce pot să consolideze ecosistemul de eCommerce cu soluţii de automatizare. Recent, evoluţia easySales a fost recunoscută prin distincţia Gold Award în cadrul finalei InnovX Scale Up Accelerator", conform companiei.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro