Vantul schimbarii
E aproape un truism: pentru companiile de telefonie, serviciile de voce vor deveni in cativa ani un business desuet, transformandu-se intr-un simplu ca bonus la ofertele de transfer de date si acces la Internet.
DIRECTIA: Principala strategie este reorientarea companiilor spre servicii convergente: telefonie fixa, mobila, Internet, date, servicii cu valoare adaugata (de exemplu, televiziune prin IP, video-on-demand, pay-per-view).
ADVERSARII: Concurentii operatorilor traditionali (de telefonie fixa si mobila) sunt companii de comunicatii alternative (furnizori de cablu si acces la Internet), dar si nou aparutele firme care exista doar pe Internet, gen Google, Yahoo! sau Skype, care au propriile strategii de a atrage clienti.
CONSECINTELE: Marii operatori telecom traditionali au avut dificultati de adaptare in ultimii ani. France Telecom, de pilda, a anuntat in februarie ca va renunta la 17.000 de angajati (marea majoritate din Franta) si a prevazut, de asemenea, o scadere a profitului EBIDTA cu 1-2% comparativ cu 2005.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro