Vânzări cu 42% mai mari înainte de Valentine’s Day în 2013

Autor: Anca Barbulescu Postat la 14 februarie 2013 36 afişări

În perioada premergătoare Valentine’s Day, mai exact 1-13 februarie, românii au făcut cumpărături cu 42% mai mari de pe internet anul acesta, comparativ cu perioada similară din 2012, conform PayU România.

Achiziţiile online ale românilor în această perioadă s-au îndreptat în special către aranjamente florale, cadouri, vouchere de reduceri şi, într-o măsură mai mică, spre articole vestimentare. În ceea ce priveşte evoluţia vânzărilor faţă de luna ianuarie, pentru produsele specifice acestei ocazii, florile au avut, aşa cum era de aşteptat, o creştere spectaculoasă, numărul tranzacţiilor fiind mai mare cu 102%.

"În primele zile ale lunii februarie, Floria.ro a înregistrat mai multe comenzi decât toată luna ianuarie. De asemenea, avem câteva sute de livrări programate şi pentru data de 15 februarie, de la cei care nu au comandat la timp pentru Valentine's Day. Aproximativ 90% dintre comenzi au fost pentru trandafiri roşii, clienţii optând fie pentru aranjamente în formă de inimă, fie pentru buchete de trandafiri roşii de mari dimensiuni", detaliază Mugur Frunzetti, Fondator Floria.ro.

Magazinele online care comercializează cadouri, cupoane de reducere sau articole vestimentare au înregistrat, de asemenea, creşteri de 38%, 35% şi, respectiv, 8%, valoarea medie a unei tranzacţii pe segmentele analizate fiind de 36 euro.

"Creşterea înregistrată de unele magazine online, de la un an la altul, cu ocazia acestei sărbători, arată că este un eveniment tot mai important, în special pentru tineri. Valentine's Day nu este o ocazie de o asemenea anvergură încât să poată influenţa întreaga piaţă într-un mod semnificativ. Reprezintă însă o ocazie excelentă pentru companii de a interacţiona cu clienţii proprii, de a obţine un vârf în vânzări într-o perioadă tradiţional mai liniştită şi, mai ales, pentru a-şi creşte puterea brandului şi a pregăti terenul pentru următoarele campanii de 1-8 martie", explică Manuela Stoica, PR&Marketing Executive al procesatorului de plăţi online PayU România.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
Vânzări,
Valentine’s Day,
PayU
/actualitate/vanzari-cu-42-mai-mari-inainte-de-valentine-s-day-in-2013-10561998
10561998
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.