Vânzări şi profit record pentru Henkel în 2011 pe plan mondial
“2011 a fost încă un an foarte bun pentru Henkel. În pofida contextului economic volatil (...) Vânzările şi profitul au atins un nivel record”, declară Kasper Rorsted, CEO Henkel. “Un aport decisiv la extraordinara performanţă l-a avut extinderea poziţiei companiei pe pieţele emergente, acolo unde am înregistrat din nou creşteri de ordinul a două cifre”, a adăugat Rorsted.
Vânzările Henkel au crescut în anul fiscal 2011 cu 3.4% până la 15.605 milioane euro, comparativ cu perioada anterioară. Organic, vânzările au crescut cu 5,9 procente. Toate diviziile companiei au contribuit la aceasta performanţă, raportând îmbunătăţiri ale poziţiilor pe pieţe. Divizia Adezivi Tehnologii a raportat o creştere organică a vânzărilor de 8,3% până la o nouă valoare-record de 7.746 milioane euro. Divizia Produse Cosmetice/ de toaletă a păstrat trendul ascendent din ultimii ani, raportând o creştere organică a vânzărilor de 5,4 procente, în contextul scăderii pieţei. Divizia Detergenţi & Produse pentru îngrijirea locuinţei a raportat o creştere organică a vânzărilor de 2,9 procente, în condiţiile scăderii pieţei.
Profitul operaţional ajustat a crescut cu 9 procente, de la 1.862 milioane euro la 2.029 milioane euro, datorită contribuţiei tuturor celor trei divizii. Profitul operaţional (EBIT) a totalizat 1.857 milioane euro, cu 7,8 procente peste valoarea perioadei anterioare.Divizia Detergenţi & Produse pentru îngrijirea locuinţei raportează o creştere organică a vânzărilor de 2,9 procente, în condiţiile declinului uşor al celor mai importante pieţe. Nominal, vânzările au scăzut uşor cu 0,3 procente până la 4.304 milioane euro. Profitul operational ajustat a crescut cu 1,4 procente până la 570 milioane euro. Indicatorul Return on sales ajustat a crescut cu 0,2 puncte procentuale până la 13,2 procente.
Divizia Produse Cosmetice/ de toaletă a avut o creştere organică de 5,4 procente, mult peste nivelul pieţelor relevante. Nominal, vânzările au crescut cu 4 procente, până la 3.399 milioane euro. Profitul operaţional ajustat a crescut semnificativ faţă de nivelul anului trecut, cu 10,5 procente până la 482 milioane euro.
În Europa de Vest, într-un mediu extrem de competitiv vânzările au crescut cu 2,8% până la 5,624 milioane euro. Creşterea organică a vânzărilor a atins 2,3%, generată de rezultatele bune din Germania şi Franţa. Vânzările din Europa de Est au crescut cu 6,2 procente până la 2.813 milioane euro. Creşterea organică a vânzărilor a fost impresionantă, 10,3%, generată în principal de performanţele din Turcia şi Rusia (Adezivi).
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro