Vânzările VEKA au crescut la 15 mil. euro şi ar putea avansa cu peste 10%
VEKA România, subsidiară a producătorului german de profile din PVC VEKA, a avut anul trecut o cifră de afaceri de 15 milioane de euro, în creştere cu 25% faţă de 2011, şi estimează pentru acest an o majorare de 10-12%.
VEKA România, subsidiară a producătorului german de profile din PVC VEKA, a avut anul trecut o cifră de afaceri de 15 milioane de euro, în creştere cu 25% faţă de 2011, şi estimează pentru acest an o majorare de 10-12%. Compania notează că avansul înregistrat în România în primele cinci luni ale anului trecut a fost de 55%, cel mai accelerat ritm dintre toate cele 55 de pieţe în care grupul este prezent la nivel global. Grupul german este prezent pe piaţa românească prin subsidiara VEKA România, dar derulează şi vânzări directe către parteneri.
Piaţa locală de tâmplărie termoizolantă din PVC este estimată la circa 300 milioane euro. Profilele reprezintă circa o treime din această valoare, diferenţa fiind acoperită de sticlă, feronerie şi accesorii. Piaţa a înregistrat creşteri explozive înainte de criză, depăşind nivelul de un miliard de euro în perioada de boom a construcţiilor, dar după venirea crizei sectorul a scăzut puternic. VEKA produce profile PVC pentru ferestre, uşi, obloane şi rulouri. Printre competitorii companiei în România se numără şi nemţii de la Gealan şi Rehau.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro