Veniturile Cris-Tim au crescut cu 15% în 2014
Grupul Cris-Tim, compus din şapte firme cu activităţi în principal în producţia, distribuţia şi vânzarea preparatelor din carne, va încheia anul 2014 cu o cifră de afaceri estimată la nivelul grupului de aproximativ 90 milioane de euro, în creştere cu 15% faţă de 2013, potrivit rezultatelor comunicate de companie. Totodată, grupul Cris-Tim a înregistrat o rată a profitului operaţional (EBITDA) de 10%, în creştere faţă de anul precedent.
Linia de mezeluri a grupului - reprezentată de cele două companii: Recunoştinţa Prodcom Impex SRL şi Cristim 2 Prodcom SRL - a înregistrat rezultate cu 20% mai mari faţă de 2013.
“Anul 2014 a fost unul de creştere şi de investiţii. Achiziţia celor mai noi tehnologii de producţie, siguranţa alimentară şi eficientizarea proceselor au fost prioritare pentru noi în acest an şi ne propunem să continuăm în aceeaşi direcţie şi în 2015. Ne-am concentrat eforturile, de asemenea, pe eficientizarea distribuţiei directe, prin extinderea parteneriatelor cu reţelele de magazine de proximitate. Totodată, ne-am dezvoltat portofoliul de produse, am extins anumite branduri şi categorii, acoperind mai bine cererea de produse Cris-Tim pe segmente cu potenţial mare de dezvoltare“, a declarat Radu Timis, preşedintele Grupului Cris-Tim.
Anul trecut, compania a investit peste opt milioane de euro în direcţia achiziţiei de echipamente de ultimă generaţie în liniile de ambalare şi procesare a cărnii. Investiţiile au fost direcţionate, de asemenea, către divizia de producţie şi procesare a laptelui, care în acest moment a ajuns să proceseze o cantitate de 12.000 de litri de lapte pe zi, obiectivul de producţie pentru următorii ani fiind de 16.000 de litri de lapte pe zi.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro