Veniturile Netflix bat toate aşteptările: Noul abonament cu reclame a explodat în popularitate i-a adus streamerului video milioane de noi clienţi
Netflix a depăşit toate aşteptările analiştilor după ce a raportat o creştere a abonamentelor cu reclame de 35% de la un trimestru la altul, potrivit rezultatelor publicate joi noapte.
Netflix a raportat un venit general de 9,83 mld. dolari pentru T3, în creştere cu 15%, şi un venit net de 2,36 mld. dolari, în creştere de la 1,68 mld. dolari. Potrivit estimărilor Netflix, pentru anul 2025 ar trebui să înregistreze venituri între 43 şi 44 mld. dolari.
Compania este pe cale să lanseze serviciul de abonamente cu reclame în Canada în trimestrul următor şi la scară mai largă în 2025. Momentan, abonamentul cu reclame nu este disponibil şi în România.
Deşi Netflix nu se aşteaptă ca publicitatea să devină un motor principal de creştere până în 2026, a observat că nivelul de publicitate a reprezentat mai mult de 50% din subscripţii în al treilea trimestru în ţările în care este disponibil.
Acţiunile au crescut cu aproximativ 5% în urma tranzacţiilor de pe piaţă.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro