Veniturile PayPoint în România au crescut cu 8,5% în anul fiscal trecut, la 30,67 mil. lire sterline
Operatorul britanic de plăţi PayPoint a obţinut în România venituri de 30,67 milioane lire sterline în anul fiscal încheiat la 31 martie, în creştere cu 8,5% de la 28,26 milioane lire în anul fiscal precedent.
PayPoint a înregistrat pe plan local, în decursul anului fiscal trecut, un volum de 53,5 milioane de tranzacţii de plăţi ale facturilor, în creştere cu 36,8% comparativ cu anul precedent. Totodată, au fost raportate creşteri şi pe celelalte segmente de plăţi, de la cel al încărcării electronice a cartelelor telefonice preplătite, în contextul general al unei pieţe aflate în declin, şi până la segmente mai nou adăugate în portofoliul PayPoint, precum transferul de bani sau plata contravalorii rovinietei, se arată într-un comunicat al companiei.
"Pentru PayPoint, anul financiar 2014-2015 a însemnat creştere şi diversificare. Am optimizat prezenţa în ţară, făcând eforturi de a fi oriunde consumatorii au nevoie de noi, indiferent că este vorba despre oraşe mari sau sate izolate fără alternative de plată; în acest context, am dezvoltat reţeaua adăugând în portofoliu magazine mici, de proximitate, însă am semnat acorduri de colaborare şi cu unele dintre principalele lanţuri de hipermarket-uri din România. Totodată, am anunţat lansarea a zeci de furnizori-parteneri din domenii diverse, cu acoperire naţională sau regională, pentru a oferi soluţii de plată care să răspundă unei game şi mai variate de nevoi", a declarat Mugur Dogariu, director general al PayPoint România.
PayPoint a semnat în perioada analizată contracte cu douăzeci şi şase de noi furnizori parteneri, consolidându-şi prezenţa în domeniile în care deja opera, dar a intrat şi pe noi segmente de afaceri, cum ar fi cel al transporturilor sau al serviciilor de securitate. Totodată, PayPoint şi-a mărit reţeaua cu 880 magazine partenere, care a ajuns la sfârşitul lunii martie la 9.234 puncte de plată la nivel naţional.
La nivel de grup, PayPoint a înregistrat un volum record de 812,7 milioane tranzacţii, în creştere cu 5,9% faţă de volumul raportat în anul precedent, iar valoarea totală a tranzacţiilor a fost de 14,8 miliarde lire sterline.
Veniturile nete ale PayPoint au crescut cu 8,3% faţă de anul anterior, la 123,1 milioane lire sterline, în timp ce profitul înainte de impozitare a avansat cu 7,7%, la 49,6 milioane lire sterline.
Grupul britanic are operaţiuni şi pe pieţele din Marea Britanie, Irlanda şi America de Nord.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro