Villa Vinèa a înregistrat, în prima jumătate a anului 2019, o creștere de 45% a vânzărilor
Producătorul român de vinuri Villa Vinèa, din județul Mureș, a înregistrat, în primul semestru al anului, o cifră de afaceri de 1,3 milioane de lei, cu 45% mai mare decât în aceeași perioadă din 2018.
Rezultatul s-a datorat atât dezvoltării segmentului de HoReCa, responsabil pentru aproximativ 50% din veniturile companiei, cât și activității de pe zona de retail. Aici, tendințele de creștere, în ceea ce privește magazinele de vinuri premium și hypermarketurile, s-au menținut constante.
Villa Vinèa preconizează că va închide anul 2019 cu o cifră de afaceri de 3,6 milioane de lei, cu un milion mai mult față de anul trecut. Un rol important în vânzările din următoarele luni va fi jucat de dezvoltarea distribuției în segmentul HoReCa și a relațiilor cu marile lanțuri de retail și cu magazinele specializate în comercializarea online si offline a vinurilor. De asemenea, reprezentanții companiei se așteaptă ca spumantul lansat la sfârșitului anului trecut, Cuvée Celest, să contribuie semnificativ la vânzările din perioada sărbătorilor de iarnă.
Crama Villa Vinèa a fost fondată în 2004, în Valea Târnavelor, de către Heiner Obberauch, proprietarul Salewa Group, care include branduri precum Oberalp, Salewa Sport, Pomoca, Wild Country etc. Cu o suprafață de 70 de hectare, pe care sunt cultivate 12 soiuri locale și internaționale de struguri, printre care se numără Sauvignon Blanc, Riesling, Gewürztraminer, Pinot Noir, Merlot și Kerner, compania produce, în prezent, 20 de vinuri, grupate în 4 game: Classic, Premium, Selection și V2.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro