Vinde UN MILION de şaorme pe an în Bucureşti. Şi-a dublat vânzările anul trecut
Dristor Kebab este cel mai mare lanţ de şaorma din ţară, cu şapte puncte de vânzare: restaurantul de la Dristor – primul din lanţ, deschis în 1999, trei restaurante deschise în centrele comerciale Plaza România, Bucureşti Mall şi Sun Plaza, restaurantul Budapesta, cei din Colentina şi unul deschis anul trecut în Centrul Vechi.
În 2013, firma a raportat vânzări de 13,1 milioane de lei (aprox. 4 mil. euro) şi un profit net de 372.000 lei (aprox. 90.000 de euro), potrivit ministerului de finanţe. Este primul an profitabil pentru companie după doi ani la rând de pierderi. Dat fiind preţul mediu de 12 lei pentru o şaorma, rezultă că Dirstor Kebab a vândut circa un milion de şaorma. Compania are 153 de angajaţi.
Anterior, firma a înregistrat pierderi de circa 190.000 euro în 2012, la o cifră de afaceri de aproximativ două milioane de euro. În 2011, vânzările au fost de 1,2 milioane de euro, iar pierderile erau estimate la circa 127.000 euro.
Într-un interviu anterior pentru Business Magazin, oficialii companiei nu au oferit detalii legate despre vânzările firmei, însă au menţionat că cea mai bună zi a fost "când s-a aprins bradul acela mare la Piata Unirii, iar oamenii au plecat pe jos, spre casele lor (1 decembrie 2007, când Piata Unirii a fost blocata de cateva sute de mii de oameni veniti chiar si din provincie pentru a asista la aprinderea de catre Millennium Bank a luminilor unui brad imens - n.red.)" Reprezentanţii companiei au declarat de asemenea că unităţile din mall-uri merg mai bine iarna, iar celelalte primăvara, toamna sau vara, când vremea este mai bună.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro