Vinul românesc îşi croieşte drum pe piaţa externă: 21 de crame locale participă în perioada 10-12 martie, în Germania, la cel mai mare târg de specialitate din lume
21 de crame din România îşi vor expune vinurile la târgul ProWein Düsseldorf din Germania, în perioada 10-12 martie 2024, iniţiativa fiind sprijinită de APEV România (Asociaţia Producătorilor şi Exportatorilor de Vinuri din România) şi finanţată din resursele proprii ale cramelor participante: Aurelia Vişinescu, Domeniile Avereşti, Budureasca, Crama Ceptura, Caii de la Letea, Cotnari, Familia Darabont, Davino, Crama DeMatei, Domeniile Franco-Române, Domeniul Bogdan, Dropia, Crama Gîrboiu, Crama Hermeziu, Jidvei, Liliac, Viile Metamorfosis, Murfaltar Vinul, Crama Oprişor, Crama Rasova şi Domeniile Sâmbureşti.
“Cu o imagine fresh şi unite sub sloganul „Yes, Romania Makes Wine.”, cele 21 de crame vor evidenţia diversitatea şi calitatea vinurilor româneşti pentru publicul internaţional, la standul României de la ProWein, cel mai mare târg de specialitate din lume”, spun reprezentanţii APEV România.
Potrivit acestora, în cadrul târgului, producătorii români vor organiza mai multe evenimente de promovare, degustări şi sesiuni de informare. Sloganul „Yes, Romania makes wine.”, va fi motivul central al masterclass-ului de excepţie, în cadrul căruia cele mai cunoscute soiuri româneşti, Feteasca Albă, Feteasca Regală şi Feteasca Neagră, vor fi puse în valoare.
De 30 de ani, ProWein este cel mai important târg internaţional de vinuri şi băuturi spirtoase care acoperă întreaga piaţă globală. Târgul de la Düsseldorf oferă achizitorilor internaţionali şi vizitatorilor, ocazia de a descoperi noile vinuri, noile produse de referinţă pentru consumatori, dar şi cele mai recente tendinţe din sectorul vinurilor şi băuturilor spirtoase.
APEV România (Asociaţia Producătorilor şi Exportatorilor de Vinuri din România) reuneşte cei mai importanţi exportatori locali de vinuri, cei care deţin, împreună, aproximativ 70% din totalul exportului românesc de vinuri. Membrii săi deţin, de asemenea, o cotă de similară de aproximativ 70% din piaţa internă.
APEV România a fost înfiinţată în 2001 ca entitate legală nonprofit menită să reprezinte, să apere şi să promoveze drepturile şi interesele membrilor săi, atât la nivel local, cât şi internaţional.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro