Vodafone a lansat serviciul de recunoaştere automată a vorbirii pentru abonaţi: "Timpul de aşteptare se va reduce"
Vodafone România, numărul doi pe piaţa locală de telecomunicaţii, a introdus serviciul de recunoaştere automată a vorbirii (Automatic Speech Recognition), pentru abonaţii care apelează serviciul de relaţii cu clienţii.
Cu noul serviciu de recunoastere automata a vorbirii (Automatic Speech Recognition), abonatii isi rostesc direct solicitarea, fara nevoia de a naviga intre diferite optiuni
Potrivit oficialilor companiei, timpul petrecut pentru a gasi raspunsul solicitarilor se va reduce. Clientii isi pot exprima solicitarea succinct, iar sistemul recunoaste instant mesajul rostit de utilizator, analizeaza cererea si ofera un raspuns sau directioneaza apelul catre echipa potrivita pentru a oferi o rezolvare, se arată într-un comunicat al Vodafone.
Vodafone România a obţinut în primul trimestru al anului fiscal 2014-2015, perioada aprilie-iunie, venituri din servicii de 129 milioane lire sterline (158,7 milioane euro), în scădere cu 9,8%, în bază organică, faţă de aceeaşi perioadă anului trecut, ca urmare a reducerii tarifelor de terminare.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro