Vodafone îşi transformă angajaţii în antreprenori. Magazinele operatorului vor putea fi deschise şi în sistem de franciză

Autor: Adrian Dumitrache Postat la 18 decembrie 2013 97 afişări

Vodafone România a lansat în noiembrie un program prin care reţeaua de 200 de magazine proprii ale operatorului poate fi extinsă în sistem de franciză de către antreprenori, pentru creşterea vânzărilor şi obţinerea unui nivel de performanţă şi eficienţă mai bun al canalului de retail.

Vodafone îşi transformă angajaţii în antreprenori. Magazinele operatorului vor putea fi deschise şi în sistem de franciză

"Programul se adresează persoanelor cu iniţiativă, antreprenorilor atraşi de domeniul telecomunicaţiilor mobile. Vodafone are în acest moment 610 magazine exclusive, dintre care 200 sunt magazine proprii şi restul aparţin dealerilor. Operatorul are deja şapte magazine ce operează în sistemul de franciză, iar alte 6 vor fi deschise până la sfârşitul acestui an", a declarat marţi, într-o conferinţă, directorul de vânzări indirecte al operatorului, Alexandru Băloi.

El a adăugat că datele operatorului arată că un magazin de 30-35 metri pătraţi în sistem de franciză are un nivel de performanţă şi eficienţă mai bun decât un magazin similar al Vodafone România sau al unui dealer al companiei.

"Pe segmentul magazinelor mari, cu 15-20 de angajaţi şi suprafeţe generoase, de peste 100 metri pătraţi, cifrele sunt mai bune pentru operator, iar Vodafone România va continua să opereze acest gen de magazine", a spus Băloi.

Reprezentantul Vodafone România a spus că operatorul va oferi francizaţilor acces la know-how, sisteme, aplicaţii şi programe de pregătire pentru personalul de vânzări. De asemenea, operatorul va acoperi costurile privind amenajarea magazinului care va fi preluat în sistem de franciză.

"Aceste cheltuieli reprezintă aproximativ două treimi din valoarea investiţiei, iar diferenţa revine francizatului, care va acoperi stocul de produse şi salariile angajaţilor pentru o perioadă de timp, la care se adaugă o taxă de intrare în sistem. Practic, Vodafone România vine cu o afacere la cheie pentru viitorul francizat. De altfel, o parte din magazinele în franciză au fost preluate de foşti salariaţi ai Vodafone România, care au decis să devină antreprenori. Ne aşteptăm ca şi alţi actuali salariaţi ai operatorului, şefi de magazine, să intre în acest sistem. De asemenea, căutăm persoane şi din afara companiei", a spus Băloi.

Vodafone România, condusă de Inaki Berroeta, este parte a grupului britanic Vodafone şi al doilea operator local de telefonie mobilă după cifra de afaceri şi numărul de clienţi.

Urmărește Business Magazin

/actualitate/vodafone-isi-transforma-angajatii-in-antreprenori-magazinele-operatorului-vor-putea-fi-deschise-si-in-sistem-de-franciza-11789531
11789531
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.