Volumele de bere vândute de Heineken în România au stagnat în primul trimestru
Volumele de bere vândute de Heineken în România au stagnat în primul trimestru al acestui an comparativ cu acelaşi interval din 2012, arată datele publicate astăzi de producătorul olandez.
Volumele de bere vândute de Heineken în România au stagnat în primul trimestru al acestui an comparativ cu acelaşi interval din 2012, arată datele publicate astăzi de producătorul olandez.
Compania are patru fabrici în România, la Miercurea Ciuc, Craiova, Constanţa şi Mureş, iar în portofoliu are branduri precum Bucegi, Ciuc, Silva, Golden Brau, Neumarkt dar şi altele.
Potrivit unor informaţii furnizate anterior, Heineken a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri netă de 1,185 mld. lei (266 mil. euro), în creştere cu 13,2% comparativ cu 2011, în timp ce volumul vândut s-a majorat cu peste 5%, rezultate care clasează compania pe primul loc în topul celor mai mari jucători din industria berii, potrivit datelor prezentate.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro