Volumele de bere vândute de Heineken în România au stagnat în primul trimestru

Autor: Ioana David Postat la 24 aprilie 2013 50 afişări

Volumele de bere vândute de Heineken în România au stagnat în primul trimestru al acestui an comparativ cu acelaşi interval din 2012, arată datele publicate astăzi de producătorul olandez.

Volumele de bere vândute de Heineken în România au stagnat în primul trimestru

Volumele de bere vândute de Heineken în România au stagnat în primul trimestru al acestui an comparativ cu acelaşi interval din 2012, arată datele publicate astăzi de producătorul olandez.

Compania are patru fabrici în România, la Miercurea Ciuc, Craiova, Constanţa şi Mureş, iar în portofoliu are branduri precum Bucegi, Ciuc, Silva, Golden Brau, Neumarkt dar şi altele.

Potrivit unor informaţii furnizate anterior, Heineken a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri netă de 1,185 mld. lei (266 mil. euro), în creştere cu 13,2% comparativ cu 2011, în timp ce volumul vândut s-a majorat cu peste 5%, rezultate care clasează compania pe primul loc în topul celor mai mari jucători din industria berii, potrivit datelor prezentate.

Toate stirile sunt pe zf.ro

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
heineken,
bere,
romania
/actualitate/volumele-de-bere-vandute-de-heineken-in-romania-au-stagnat-in-primul-trimestru-10790936
10790936
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.