WhatsApp pregăteşte nişte schimbări istorice ce ar urma să aducă ceva ce nu a mai existat până acum, de când aplicaţia a fost lansată
WhatsApp, deţinut de Meta, explorează o nouă funcţie care ar urma să afişeze pentru prima dată reclame în aplicaţie, a relatat vineri Financial Times.
Meta a discutat intern dacă să afişeze reclame în listele de conversaţii cu contactele de pe ecranul de chat al WhatsApp, dar nu au fost luate decizii finale, a precizat raportul, citând trei persoane familiarizate cu acest subiect.
Meta deliberează, de asemenea, dacă să perceapă o taxă de abonament pentru a utiliza aplicaţia fără reclame, a precizat raportul.
Noua funcţie, dacă va fi lansată, ar însemna că tuturor utilizatorilor de WhatsApp li se vor afişa reclame, care vor apărea alături de chat-urile cu prietenii şi rudele.
Interfaţa ar arăta similar cu modul în care sunt intercalate reclamele printre chat-urile din Facebook Messenger şi e-mailurile din Gmail, a declarat o persoană care cunoaşte îndeaproape discuţiile interne. Reclamele nu ar apărea în cadrul conversaţiilor de chat propriu-zise.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro