Yahoo se agaţă de Facebook cu noua pagină de start
Yahoo lucrează la o nouă interfaţă grafică a site-ului, parte a unei strategii de creştere a traficului pe site, care a urmat un trend descendent în ultimul timp, scrie Wall Street Journal.
Noul display pune accent pe ştirile de actualitate şi pe informaţii de care utilizatorii sunt direcţi interesaţi, preluate în principal de pe conturile lor de Facebook.
Articolele apreciate şi cele distribuite de către utilizatorii Facebook vor fi utilizate de către Yahoo pentru crearea unei secţiuni de update constant al articolelor pe pagina principală.
Utilizatorii Yahoo vor putea să-şi aleagă tipul de ştiri care să apară în secţiunea de noutăţi în funcţiile de propriile interese.
Cititi mai multe pe www.mediafax.ro
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro