Ziua Cercetării Media: Companiile de media trebuie să îşi diversifice modelele de business
Companiile de media trebuie să se orienteze spre alte modele de business decât cele bazate exclusiv pe vânzarea de publicitate, unele dintre acestea fiind operaţiunile online în zona de e-commerce, potrivit specialiştilor prezenţi, miercuri, la Ziua Cercetării Media.
Cel mai important eveniment dedicat tendinţelor în online din România, Ziua Cercetării Media, cu peste 250 de participanţi, a fost organizat de Biroul Român de Audit Transmedia (BRAT), miercuri, la Athenee Palace Hilton din Bucureşti.
Orlando Nicoară, director general al Mediafax Group, Cristian Pantazi, redactor-şef al Hotnews, şi Dragoş Stanca, managing partner al Think Digital, au vorbit despre provocările şi oportunităţile financiare şi de conţinut ale mediului online.
Dragoş Stanca a spus că în online sunt necesare "branduri foarte puternice, pe nişe foarte clare". "Cred că asta lipseşte în momentul acesta pieţei (...) branduri consolidate pe sectoare clare de business", a afirmat Dragoş Stanca.
Cititi mai multe pe www.mediafax.ro
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro