Zoom anunţă că nu-şi va mai vinde produsele către utilizatorii din China, urmând să îşi ofere în schimb serviciile de videoconferinţe către partenerii terţi
Zoom a declarat luni că nu-şi va mai vinde produsele direct către clienţii din China continentală şi îşi va oferi în schimb serviciile de videoconferinţe către partenerii terţi, potrivit CNBC.
Compania a anunţat că mişcarea va intra în efect pe 23 august, 2020.
„În trecut, modelul de tip go-to-market pe care l-am lansat în China includea vânzări directe, abonamente online şi vânzări prin intermediul partenerilor. În urmă cu două luni, am renunţat la abonamentele online. Acum ne concentrăm asupra unui model îndreptat către parteneri, iar tehnologia Zoom va fi inclusă în ofertele partenerilor, urmând să ofere un suport mai bun pe plan local”, a declarat compania.
„Utilizatorii din China continentală vor putea continua să se alăture întâlnirilor Zoom ca participanţi”, a adăugat un purtător de cuvânt al companiei.
Eric Yuan, directorul executiv al Zoom, a recunoscut lunile trecute că unele date ale utilizatorilor au fost direcţionate „din greşeală” prin serverele din China.
În iunie, compania a închis contul unui activist care a organizat un eveniment pe platforma de videoconferinţe prin care comemora reprimarea protestelor din Piaţa Tiananmen – un subiect sensibil pentru guvernul central.
Zoom este o companie fondată în Statele Unite de Eric Yuan, un emigrant chinez care este în prezent cetăţean american. Totuşi, echipa de dezvoltare din cadrul platformei este bazată „în mare parte” în China, potrivit declaraţiilor companiei.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro