Corina Alexandra Vîlcea, Head of Digital Marketing, Fashion Days
1. Cum aţi defini transformarea digitală în domeniul dvs. de activitate?
Fashion Days este un business digital în sine, astfel că tehnologia este parte din ADN-ul nostru şi, prin urmare, putem vorbi mai degrabă de scalare digitală. Practic, Fashion Days este un brand care, de-a lungul timpul, şi-a dezvoltat capacitatea de a adopta rapid cele mai relevante şi inovative tehnologii care să aducă un plus de valoare în business, dar mai ales în relaţia cu clienţii.
2. Cum a stimulat pandemia digitalizarea în cazul companiei pe care o reprezentaţi?
Precum în cazul multor companii, schimbarea majoră a fost noul mod de lucru work-from-home. Suntem o echipă mare şi am reuşit în doar câteva zile să avem pusă la punct toată infrastructura necesară pentru a lucra remote. Chiar dacă suntem un business digital, tranziţia nu a fost uşoară, dar am reuşit rapid să ne adaptăm la noua realitate. Din punct de vedere business, pandemia a mutat şi mai mult reflectorul pe e-commerce, astfel că investiţia în canalele de digital marketing a fost şi este în continuare semnificativ mai mare versus perioada prepandemie.
3. Cum poate deveni digitalizarea un factor de diferenţiere, un avantaj competitiv, în domeniul în care activaţi?
Suntem mereu la curent şi folosim cele mai noi tehnologii în toate procesele companiei, începând de la logistică şi operaţional şi până la customer service, reuşind astfel să oferim clienţilor cele mai bune servicii. În ultimii ani, am lansat beneficii noi, precum returul cu banii înapoi în maximum 30 de minute, livrare în 2 ore sau planificată, servicii care au la bază procese tehnologice complexe şi parteneriate solide.
Experienţă: Are peste 10 ani de experienţă în digital marketing & product management, în industrii precum retail, e-commerce, fashion & technology.
Domeniile pe care se concentrează în prezent: Digital marketing, product management, social media, media buying.
4. Care sunt top 3 obiective pe care vi le-aţi propus prin prisma digitalizării pentru compania pe care o reprezentaţi?
În vara anului trecut am lansat un proiect foarte important pentru noi, şi anume reconstruirea întregii aplicaţii şi a website-ului Fashion Days, pentru a oferi clienţilor o experienţă de cumpărare cât mai personalizată şi cât mai uşoară. Acest proces etapizat de schimbare va continua şi pe parcursul acesui an, scopul fiind acela de a facilita accesul la o gamă extinsă de produse cu ajutorul tehnologiei.
5. Care sunt provocările pe care le întâmpinaţi când vine vorba despre transformarea digitală?
Provocările interne sunt deseori legate de resursele umane cu know-how în tehnologie şi prioritizare. Practic, avem foarte multe idei pe care ne dorim să le punem în practică, însă în acelaşi timp suntem conştienţi că piaţa în care operăm este foarte competitivă când vine vorba de resurse IT. Prin urmare, capacitatea noastră de a implementa şi livra la timp proiectele digitale pe care ni le propunem depind de acest aspect.
Suntem mereu la curent şi folosim cele mai noi tehnologii în toate procesele companiei, începând de la logistică şi operaţional şi până la customer service.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro