Suma incredibilă cerută de o casă de modă pentru o simplă şacoşă de cumpărături
Cum creatorii de modă consideră că şi sacoşa de cumpărături trebuie să fie elegantă, nu e de mirare că şi casa Balenciaga şi-a îndreptat atenţia spre un asemenea articol. După ce a lansat cu ceva timp în urmă o sacoşă care semăna cu cea albastră de la Ikea, Balenciaga a lansat recent una care seamănă cu pungile de plastic tip maiou folosite în anii optzeci de către lanţul de retail cu dominanţă alimentară Tesco, scrie The Independent, mizând pe dorinţa oamenilor de a achiziţiona sacoşe de cumpărături rezistente şi refolosibile pentru a proteja mediul. Sacoşa creată de casa de modă este însă confecţionată din piele albă de viţel, păstrând dungile albastre ale pungilor Tesco, dar având-o în locul siglei roşii a retailerului pe cea a casei de modă, şi are un preţ de peste 1.000 de euro.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro