De ce ajung articolele vestimentare şi accesoriile produse de diverse companii din industria modei în cantitate mare la gunoi
Articolele vestimentare şi accesoriile produse de diverse companii din industria modei ajung, nu de puţine ori, în cantitate mare la gunoi. Ca să evite acest lucru, o serie de întreprinzători au găsit o soluţie, care, pentru moment, pare să funcţioneze: surprizele. Mai precis, companiile lor, ca Scarce, Heat sau Hybe, preiau haine şi accesorii de lux pe care le oferă pe site-uri dedicate după ce le-au ambalat în cutii-surpriză, clienţii neştiind ce anume vor primi, scrie Financial Times.
Avantajul în cazul clienţilor este că preţul normal al produselor care ajung la ei este mereu mai mare decât cel plătit pentru achiziţionarea lor la cutie. Ca să trezească interesul potenţialilor cumpărători, companiile au apelat, printre altele, la YouTube, folosindu-se de popularitatea clipurilor de tip „unboxing”, în care diverse persoane se filmează desfăcând cutii cu produse.
Urmărește Business Magazin

Citeşte pe zf.ro
-
Ce mai face George Soros la 94 de ani, „inamicul public" numărul 1 din România. Cine este Alexander Soros, urmașul lui, care a fost decorat de fostul președinte american Joe Biden în locul tatălui său. Scott Bessent, mâna dreaptă a lui Soros, alături de care a prăbușit lira sterlină, e acum ministru de Finanțe în SUA
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro