Meserie online
Clipurile cu meseriaşi care arată cum se face sau repară un lucru sau altul există de ceva vreme pe internet, dar mai nou meseriaşii tineri au devenit vedete pe reţelele online ca TikTok, YouTube sau Instagram, unde postează filmuleţe cu ei la lucru, scrie Wall Street Journal.
La clipurile cu instalatori, electricieni, sudori, tâmplari ori mecanici se uită fie cei care caută să prindă ponturi pe care le-ar putea folosi în reparaţiile din locuinţele lor, fie curioşi care vor să vadă cum funcţionează ceva, iar apoi revin.
O parte dintre meseriaşii care postează clipuri sunt angajaţi la diverse companii, unde au ales să rămână chiar şi după ce au cunoscut succesul online, în ciuda faptului că acum câştigă mai bine din sponsorizări. Printre aceştia se numără o electriciană din Cornwall, New York, Lexis Czumak-Abreu, care doreşte să fie percepută drept angajată serioasă şi să aibă în continuare material interesant de filmat. Alte exemple de meseriaşi deveniţi vedete sunt Evan Berns, un instalator din Sacramento, Chloe Hudson, sudoriţă, care se filmează mereu machiată atent ca să le arate femeilor că pot fi feminine într-o meserie pe care o practică mai ales bărbaţii, sau Matt Panell, tâmplar.
Această activitate online a diferiţilor meseriaşi are efect şi asupra tinerilor care încă nu s-au hotărât încotro să se îndrepte din punct de vedere profesional, deoarece reuşeşte să arate că se poate câştiga bine şi din ceva care necesită muncă fizică, dar nu şi facultate, care, cel puţin cazul SUA, vine şi cu datoriile mari aferente.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro