Se obişnuieşte să se filmeze nunţi sau evenimente legate de naşterea unui copil, însă mai nou se poartă angajatul de specialişti care să filmeze vacanţa. Cât costă un astfel de lux
Se obişnuieşte să se filmeze nunţi sau evenimente legate de naşterea unui copil, însă mai nou se poartă angajatul de specialişti care să filmeze vacanţa şi să monteze apoi ceva care să semene, pe cât se poate, a producţie hollywoodiană, scrie Wall Street Journal. Cei care pleacă într-o vacanţă îşi aduc propriii operatori video ori apelează la cei pe care-i poate pune la dispoziţie agenţia care le-a organizat-o. Agenţiile de lux au chiar echipe media dedicate care, pe lângă montajul amintirilor din concediu, realizează o vizionare zilnică pentru clienţi a materialului filmat. Printre momentele filmate de operatori profesionişti se numără excursii cu avionul particular, pornind de la preluarea acestuia, petreceri în locuri îndepărtate, călătorii prin Antarctica în căutarea faunei locale şi nu numai. La final se obţine un scurt film de până în jumătate de oră realizat astfel încât să semene cu cele de la cinema, iar, în funcţie de complexitate, proiectul poate costa între 10.000 şi 60.000 de dolari.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro