Second-hand de lux pentru bărbaţi
Nu numai femeile dau o mulţime de bani pe obiecte de lux la mâna a doua, de multe ori plătind chiar mai mult decât au costat acestea la lansare, ci şi bărbaţii, scrie The New York Times.
Un exemplu de pe la începuturile acestei tendinţe, care a devenit din ce în ce mai pronunţată în ultimii ani, îl reprezintă comercianţii de pantofi sport în ediţii limitate, cum ar fi Flight Club, în domeniu existând chiar şi o bursă specializată. Clienţii unor asemenea comercianţi se numără astăzi printre cei dispuşi să investească în articole vestimentare şi accesorii de lux la mâna a doua, fie pentru colecţia personală, fie în speranţa revânzării la un preţ mai mare decât cel de la achiziţie. Aceştia nu ezită să plătească şi mai mult decât a costat produsul dorit la lansare, dacă aşa pot să-l aibă imediat şi nu mai trebuie să se înscrie pe o listă de aşteptare la producător. Astfel, o pereche de pantaloni care a costat iniţial 6.000 de dolari se poate vinde cu 20.000 de dolari. Cererea este alimentată şi de reţele de socializare online, unde se pot vedea vedete sau persoane obişnuite care se laudă cu ce articole deosebite au mai găsit. Companiile care comercializează îmbrăcăminte şi accesorii de lux second-hand fie cumpără înainte produsele pe care le pun în vânzare, fie funcţionează pe modelul unei consignaţii. Unele dintre ele vând chiar şi concurenţilor din alte zone, care au clienţii lor locali. Mărcile căutate sunt Louis Vuitton, Balenciaga, Chrome Hearts, Saint Laurent, dar nu numai, iar printre firmele care le comercializează se numără 4GSELLER, lansat la începutul pandemiei, Justin Reed înfiinţat în 2017 sau Luke’s, deschis nu de mult la New York.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro