Cele mai inovatoare companii din România în 2023. Lansarea gamei Gerovital Kids

Postat la 06 mai 2024 50 afişări

Pentru că regulile de igienă sunt greu de adoptat în comportamentul copiilor, producătorul de cosmetice mizează pe joacă pentru a integra cu uşurinţă în viaţa de zi cu zi a celor mici ritualurile de îngrijire.

Descrierea inovaţiei:

Noutatea gamei Gerovital Kids o reprezintă modul în care Farmec a reuşit să pună împreună mai multe aspecte care s-au potenţat unul pe celălalt într-un tot unitar. „Inovaţia a venit din înţelegerea felului în care am putea aduce cea mai mare plus-valoare consumatorilor (actuali şi potenţiali), în viaţa lor de zi cu zi, folosindu-ne de ceea ce ne este propriu nouă: brandul Gerovital, specialiştii din cercetare şi dezvoltare, capacităţile celui mai mare producător român de cosmetice – Farmec, apropierea de consumatorii noştri şi înţelegerea nevoilor lor etc. Am transformat provocarea momentelor de igienă (mofturi, plânsete, refuzuri, ţipete şi urlete) în momente de învăţare a importanţei igienei, cu joacă şi bună dispoziţie”, spun reprezentanţii companiei.

Gama Gerovital Kids se adresează unor segmente de public aproape în totalitate noi pentru companie – copii şi părinţi. Printr-o inovaţie de brand, Farmec a lansat o gamă care se adresează părinţilor cu produse pregătite să creeze o rutină de îngrijire plăcută şi accesibilă celor mici. Oiţa Spumiţa, simbolul distinctiv al gamei Gerovital Kids, oferă un prilej foarte bun de a face gama cunoscută şi interesantă pentru cei mici, pentru care momentul băiţei poate fi o provocare. Cu ajutorul produselor de tip spumă, la mare căutare în ultimii ani, cei mici devin mai interesaţi să respecte regulile de igienă, consideră reprezentanţii Farmec.

Lansată în iunie 2023, gama Gerovital Kids este o continuare a creşterii brandului Gerovital, atât din perspectiva portofoliului de produse, cât şi din perspectiva categoriilor de public targetate. „Am decis să facem un pas curajos şi să lansăm o gamă dedicată unui public mai ţintit, mai pretenţios, format din părinţi şi copii, integrând inovaţia şi cercetarea care stau la baza brandului Gerovital.”

Elementul de noutate:

Reprezentanţii Farmec spun că noutatea rezidă în perspectiva din care au privit igiena şi grija faţă de propria persoană. „Ne bucurăm că am găsit un mod jucăuş prin care să transmitem importanţa comportamentelor sănătoase de igienă personală încă de la vârste mici şi foarte mici, prin integrarea în gamă a produselor tip spumă, care provoacă la joacă”.

Efectele inovaţiei:

Reprezentanţii Farmec spun că pe termen mediu şi lung, prin lansarea gamei Gerovital Kids, îşi doresc să fie prezenţi în viaţa de zi cu zi a oamenilor pe parcursul fiecărei etape de vârstă („să creştem odată cu o nouă generaţie de consumatori Gerovital”). Obişnuiţi cu produsele încă din copilărie, copiii de astăzi vor avea încredere la adolescenţă în eficienţa produselor pentru acnee, urmând ca apoi, în fiecare etapă a vieţii să găsească, în portofoliul companiei, produse aferente nevoilor specifice.

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.