Essere Bitdefender

Autor: Ioana Matei Postat la 03 octombrie 2022 111 afişări

„Essere Ferrari”, mottoul celei mai longevive echipe din Formula 1, s-ar traduce prin „Spiritul Ferrari”, definit de reprezentanţii echipei ca fiind curajul de a concura, precum şi integritatea, pasiunea şi determinarea de care este nevoie pe cele mai rapide piste ale lumii. Un spirit similar cu antreprenoriala Bitdefender, ce s-a înscris în cursa pentru vizibilitate internaţională odată cu asocierea istorică anunţată recent.

„Această oportunitate de parteneriat a fost o ocazie unică şi mult dorită de a ajuta Bitdefender să accelereze notorietatea brandului la nivel global alături de unul dintre cele mai cunoscute branduri din lume. Scuderia Ferrari are cea mai numeroasă bază de fani dintre toate echipele de Formula 1 (263 de milioane de fani, în continuă creştere). Cursele de Formula 1 reprezintă sportul cu cea mai rapidă ascensiune, având o bază solidă de fani şi un număr de curse anuale în creştere (de exemplu, în SUA, în 2023 se va adăuga Las Vegas, curselor din Miami şi Austin). În plus, serialul Netflix «Drive To Survive» a sporit atractivitatea şi amploarea globală a curseilor de Formula 1 şi a brandului Ferrari”, au argumentat reprezentanţii Bitdefender decizia acestei colaborări, care se extinde până în 2025 inclusiv.

În calitate de partener al Scuderiei Ferrari, începând cu Marele Premiu de la Singapore 2022, Bitdefender va afişa logoul companiei pe căştile piloţilor Ferrari, precum şi pe monopostul F1-75 condus de Charles Leclerc şi Carlos Sainz şi, din 2023, pe costumele de curse şi uniformele echipei. Companiile se vor implica, de asemenea, în activităţi de marketing, inclusiv întâlniri private cu piloţii echipei Ferrari şi cu membrii echipei tehnice, tururi ale fabricii, acces la boxe şi alte activităţi exclusive. În plus, Ferrari va explora şi evalua produsele şi serviciile de securitate cibernetică Bitdefender pentru a le include în activitatea sa. „Bitdefender împărtăşeşte cu Scuderia Ferrari o moştenire a excelenţei şi o experienţă demonstrată în construirea de tehnologii inovatoare care aduc rezultate câştigătoare. Atunci când fiecare secundă contează, doar cele mai avansate maşini câştigă curse pe circuit şi doar cea mai avansată tehnologie are puterea de a preveni, apăra şi răspunde eficient la atacurile cibernetice. Parteneriatul cu Scuderia Ferrari, cea mai emblematică echipă de Formula 1, se potriveşte în mod natural pentru Bitdefender. Aşteptăm cu nerăbdare să accelerăm notorietatea brandului şi rămânem concentraţi pe furnizarea de protecţie avansată pentru clienţii noştri din întreaga lume, în materie de securitate cibernetică”, a declarat în comunicatul de presă Florin Talpeş, cofondator şi CEO al Bitdefender.

Carlos Sainz, pilot Scuderia Ferrari


Reprezentanţii companiei nu au oferit detalii referitoare la valoarea financiară a acestui parteneriat, însă, potrivit informaţiilor din presa internaţională, bugetul unei echipe de Formula 1 poate fi de maximum 140 de milioane de dolari pe an, fiind format, în general, din sumele aduse de investitorii oficiali, Formula 1, sponsorii oficiali, sponsorii aduşi de piloţi şi marketing & merchandise. 

Anunţul Bitdefender vine în contextul în care, în martie anul acesta, Ferrari a anunţat că a decis să înlăture logoul companiei Kaspersky, producătorul de soluţii de securitate cibernetică cu origini în Moscova. Purtătorul de cuvânt al Ferrari a declarat atunci în presa internaţională că logoul companiei a fost înlăturat de pe maşinile de Fornula 1, de pe căştile şoferilor, precum şi de pe platformele online, ca urmare a unei pauze în colaborări, decisă de comun acord de cele două părţi. Reprezentanţii Bitdefender nu au oferit comentarii pe această temă.

Veniturile totale ale Formula 1 au ajuns în 2021 până la 2,14 miliarde de dolari, în creştere cu 87% faţă de anul trecut, în timp ce numărul oamenilor care s-au uitat la o transmisiune a ajuns la 1,55 de miliarde. În sponsorizarea Formula 1 sunt implicate mai multe companii de tehnologie,  printre care Oracle (Red Bull Racing), Crowdstrike (Mercedes), Cognizant (Aston Martin), Google (McLaren), Amazon Web Services (sponsor oficial în zona de insights pentru Formula 1).

Florin Talpeş, cofondator şi CEO al Bitdefender:„Parteneriatul cu Scuderia Ferrari, cea mai emblematică echipă de Formula 1, se potriveşte în mod natural pentru Bitdefender. Aşteptăm cu nerăbdare să accelerăm notorietatea brandului şi rămânem concentraţi pe furnizarea de protecţie avansată pentru clienţii noştri din întreaga lume, în materie de securitate cibernetică.”

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.