Visul televiziunii online nu moare, doar se transforma: fondatorii fostei Brain TV au infiintat un site destinat furnizorilor de materiale video care vor sa castige de pe urma lor in mediul online.
“In timp de criza, companiile incearca sa isi diversifice modalitatile de monetizare folosindu-se de ceea ce produc sau ofera deja”, comenteaza Emanuel Gal, fondatorul si directorul executiv al Veevid.ro, referindu-se la intentia site-ului sau de a da posibilitatea companiilor care produc materiale video, spre exemplu televiziuni sau case de productie, sa obtina si in mediul online venituri de pe urma acelor materiale.
“Practic, prin intermediul site-ului ajutam companiile sa isi creeze propriile televiziuni online, pe care ulterior sa le si monetizeze”, sustine Gal, precizand ca platforma de video management Veevid le permite clientilor sa insereze publicitate video in aceste materiale, obtinand astfel venituri. Potrivit lui Gal, Veevid.ro ofera companiilor o unealta prin care sa publice, sa distribuie si sa valorifice materialele video pe care le produc, fara a se preocupa de aspectele tehnice sau de infrastructura. Veevid.ro este finantat de Seed Money, fondul de investitii pentru proiecte online infiintat recent de Vlad Stan, si s-a numarat printre castigatorii recentului targ de finantari pentru start-up-uri SeedCamp de la Paris (Gal a refuzat sa precizeze cuantumul acestor finantari). Site-ul va fi lansat in luna aprilie, iar pana atunci, cei ce l-au creat au deja o versiune functionala a platformei, pe care vor sa o ofere pentru doua companii mari din Romania.
Știu pe ce lume trăiesc
Ești de acord ca, prin lege, să se înființeze funcția publică Avocatul Copilului?
Gal considera ca experienta pe care el si firma sa, Brainient, au acumulat-o atunci cand au dezvoltat Brain TV, una din primele televiziuni online din Romania, i-a ajutat foarte mult. De fapt, cei de la Brainient lucreaza la Veevid din iunie 2007, de cand a avut loc lansarea Brain TV. Intre timp, televiziunea online n-a avut succes si a trebuit sa fie inchisa. In ce priveste Veevid insa, Gal spune ca pana la sfarsitul acestui an si-a propus ca site-ul sa aiba cel putin 10 clienti mari si ca negociaza extinderea lui cu companii din Franta si Polonia, fiindca “inca de la inceput proiectul a fost gandit pentru a putea fi extins pe plan international”.
Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.
Intră în comunitatea
Citește zilnic cele mai relevante povești de business. Cu un simplu click ai acces rapid la idei, informații, statistici și analize de business care te inspiră să iei cele mai bune decizii!