O treime dintre centrele de contact locale ar putea sâ se mute în cloud în 2013
Aproximativ 30% dintre centrele de contact analizeazâ opţiunea mutârii operaţiunilor în cloud anul acesta, potrivit unui sondaj online realizat furnizorul global de soluţii integrate pentru comunicaţii de business Interactive Intelligence Group.
“În industria de software din întreaga lume se observâ o schimbare în ceea ce priveşte trecerea la soluţiile în cloud, deoarece companiile cautâ noi modalitâţi de a-şi reduce costurile operaţionale, crescând în acelaşi timp competitivitatea şi calitatea serviciilor. Din ce în ce mai multe companii s-au convins de beneficiile soluţiilor software în cloud, iar dacâ tendinţâ este foarte vizibilâ în Statele Unite, Europa de Est şi alte pieţe emergente recupereazâ şi ele foarte rapid aceastâ întârziere în adoptarea soluţiilor în cloud”, a explicat Marcin Grygielski, manager teritorial pentru Europa de Est al Interactive Intelligence.
Potrivit unui sondaj online realizat de companie în luna ianuarie, aproximativ 30% dintre centrele de contact analizeazâ opţiunea mutârii operaţiunilor în cloud anul acesta, în timp ce mai mult de 7% din acestea şi-au conturat deja planurile de mutare a activitâţilor în cloud. Mai mult decât atât, aproximativ 25% dintre centrele de contact şi-au mutat deja în cloud o parte din aplicaţiile de comunicare de business.
“Se preconizeazâ câ numârul agenţilor din centrele de contact care vor utiliza soluţii în cloud pentru a furniza servicii de relaţii cu clienţii va creşte cu aproape 20% în acest an, în timp ce numârul agenţilor care vor utiliza sisteme implementate la locaţie va creşte cu doar 2%. Posibilitatea de a creşte numârul agenţilor în funcţie de volumul de muncâ într-o anumitâ perioadâ, prin utilizarea soluţiilor în cloud, este un avantaj foarte mare, de care beneficiazâ în special companiile din domeniul telecom, financiar şi de outsourcing”, a adâugat Marcin Grygielski.
În mai puţin de un an, companiile şi-au dublat dimensiunea echipelor specializate în furnizarea de servicii suport pe dispozitive mobile, prin intermediul aplicaţiilor dedicate, în prezent, numârul mediu de persoane specializate din cadrul companiilor fiind de 10 angajaţi. în majoritatea cazurilor, departamentul responsabil cu implementarea aplicaţiilor mobile în cadrul organizaţiei este cel de IT şi în doar 5% din cazuri echipa de servicii clienţi este implicatâ în implementarea de aplicaţii specializate.
“Companiile şi-au dat seama de importanţa furnizârii de servicii de calitate clienţilor prin intermediul mai multor canale de comunicare, cum ar fi aplicaţiile mobile sau reţelele de socializare, iar investiţiile vor fi direcţionate câtre aceste noi canale, care au intrat recent, dar puternic, în preferinţele utilizatorilor”, a spus Marcin Grygielski.
Potrivit estimârilor anterioare ale ININ, aproximativ 60% dintre companiile private sunt în favoarea direcţionârii investiţiilor din acest an câtre furnizarea de servicii de asistenţâ prin intermediul aplicaţiilor mobile de pe dispozitive specifice. Investiţiile vizeazâ atât dezvoltarea de noi aplicaţii mobile specializate, cât şi îmbunâtâţirea aplicaţiilor deja existente, întrucât unele companii deja utilizeazâ acest canal. De asemenea, aproximativ 50% dintre companii vor investi în îmbunâtâţirea serviciilor de asistenţâ furnizate prin intermediul reţelelor de socializare, canal preferat în special de utilizatorii tineri.
“Este de preferat ca o companie sâ utilizeze un mix de canale pentru furnizarea serviciilor de asistenţâ, sâ vinâ cât mai mult în ajutorul utilizatorilor finali şi nu sâ se concentreze doar pe un anumit segment. Dezvoltarea mai multor canale de comunicare implicâ resurse financiare mai mari, însâ utilizarea unor soluţii software mai avansate, cum ar fi platformele all-in-one – care oferâ capacitâţi înalte de gestionare pentru toate aceste canale – sau implementarea în cloud, este una dintre cele mai bune modalitâţi de a reduce costurile operaţionale în cadrul centrelor de contact”, a concluzionat reprezentantul Interactive Intelligence.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro