Trei noi instrumente de afaceri

Autor: Ioana Mihai-Andrei Postat la 09 septembrie 2015 819 afişări

Trei noi instrumente de afaceri

Trei noi lansări în mai puţin de o lună au completat portofoliul Vodafone România de servicii dedicat clienţilor de business. Compania a lansat recent noua aplicaţie pentru mobil Vodafone Backup+, ce oferă tuturor utilizatorilor un spaţiu de stocare în cloud de 25 GB, pentru un an, fără costuri suplimentare. Noul serviciu a venit în completarea unei alte lansări recente, Smart Archive, un software de gestionare a arhivelor electronice, cu stocare în cloud.

Serviciul Vodafone Smart Archive este disponibil clienţilor IMM la un tarif de 16 euro/lună, într-un pachet ce include acces pentru trei utilizatori şi spaţiu de stocare de 10 GB. Mergând pe aceeaşi linie, operatorul de telefonie mobilă oferă şi servicii complete de suraveghere video (VsaaS), la cheie, printr-o platformă centralizată, prin modelul cloud privat. Soluţiile de supraveghere pot fi integrate la nivel centralizat, spre exemplu, cu modulele de control al accesului, detecţie a incendiilor sau identificare a numerelor de înmatriculare, securizând astfel întregul perimetru al punctelor de lucru ale clienţilor. „Ne dorim să preluăm presiunea resimţită de clienţi în privinţa costurilor supravegherii şi, de acum, le oferim un serviciu complet – de la conectivitate până la echipamentele fizice, instalarea acestora, găzduirea şi stocarea informaţiilor. Astfel, oferim o soluţie de supraveghere video la cheie, centralizată, prin modelul cloud privat, pentru numeroase tipuri de companii, de la cele active în retail până la domeniul bancar şi manufactură“, declară Markus Lause, director, Enterprise Business Unit, Vodafone România.

El deţine această funcţie de mai bine de trei ani, iar anterior a lucrat pentru Vodafone Germania, din 2001. Lause are şi experienţă antreprenorială, ca fondator şi director al unuia dintre cele mai de succes portaluri pentru tineri din Germania, Webactiv Internet Agency, în perioada 1996-2001. Licenţiat în Administrarea Afacerilor la Universitatea din Köln şi cu un master degree de la Henley Management College, Markus Lause este coautor al cărţii „Inteligenţa reţelelor“.

Potrivit datelor comunicate de grupul britanic, Vodafone România şi-a majorat cu 3% numărul de clienţi în perioada aprilie - iunie 2015 şi pe segmentul de abonamente, şi pe cel de cartele preplătite, până la 8,189 milioane. 20.000 de contracte de abonament s-au adăugat în portofoliul companiei, numărul abonaţilor înregistrând o creştere de 2%, până la 3,390 milioane de abonaţi, în trimestrul II al acestui an faţă de perioada similară a anului trecut. Veniturile din servicii ale Vodafone, numărul doi pe piaţa locală de telefonie mobilă, au crescut cu 6% în perioada aprilie - iunie (primul trimestru din anul fiscal 2015 / 2016 al companiei), la 166,6 milioane de euro, potrivit datelor comunicate de grupul britanic de comunicaţii.

Veniturile din servicii exclud încasările din vânzarea de telefoane, tablete, cartele SIM şi alte echipamente. Venitul mediu lunar pe utilizator (ARPU) a crescut cu peste 3% pe fondul evoluţiei pozitive înregistrate pe segmentul de contracte de abonament; românii cheltuie anual peste 14,6 miliarde de lei pe servicii de comunicaţii. Anul trecut Vodafone a înregistrat afaceri de 3,2 miliarde de lei şi un profit net de 159 milioane de lei.

Urmărește Business Magazin

/business-hi-tech/telecom/trei-noi-instrumente-de-afaceri-14706212
14706212
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.