CHELTUIELI DE TINERETE
Bugetul de cheltuieli pentru cei cu varste intre 15 si 25 de ani variaza atat in functie de posibilitatile familiei, cat si de veniturile personale ale tinerilor, castigate la primele lor locuri de munca.
DIVERTISMENT. Pentru cei mai multi dintre tinerii romani, distractia este cea mai importanta ocazie de a face cheltuieli - e vorba de iesitul in oras, urmat de concerte si mersul la film. Insa majoritatea timpului liber este ocupata de statul in fata calculatorului, care castiga din ce in ce mai mult teren in fata petrecerilor, a iesirilor in oras sau la cumparaturi.
HAINE. Desi cei mai multi dintre romanii cu varste intre 15 si 25 de ani declara ca marca nu este importanta pentru ei, moda joaca un rol esential in felul in care se imbraca. Pe piata exista deja retele de magazine specializate in oferta adresata tinerilor, vanzarile Kenvelo, de pilda, fiind realizate in proportie de 70% de pe urma tinerilor.
IT&C. Intre 15 si 20% din vanzarile companiilor din domeniu se datoreaza segmentului de clienti tineri, majoritatea acestora fiind la curent cu ultimele noutati din domeniu. Internetul si telefonul mobil sunt foarte importante pentru mai mult de un sfert din tinerii din mediul urban. Internetul este folosit si ca mijloc de socializare, aproape jumatate dintre tinerii romani avand prieteni virtuali, neintalniti vreodata in viata reala.
COSMETICE. Companiile din piata cosmeticelor si-au adaptat si ele oferta in functie de asteptarile tinerilor, care prefera, conform lui Viorel Ognean, country manager la Coty Romania, Moldova si Bulgaria, "stilul jucaus, apeland la o paleta larga de culori". Produsele pe care acestia le cauta "trebuie sa se potriveasca propriului stil de viata, de la romantic la rebel".
Urmărește Business Magazin

Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro