Romtelecom (re)incepe razboiul preturilor
Yorgos Ioannidis a coordonat restructurarea radicala a Romtelecom din ultimii trei ani, ajunsa acum la momentul cel mai dificil: reducerea preturilor in plina criza. Cat mai poate continua razboiul preturilor din telecom?
Ce va aduce viitorul? In tot cazul, telefonia fixa nu va mai inregistra probabil schimbari semnificative din punctul de vedere al numarului de abonati, ramas relativ constant in ultimii ani. Piata de televiziune a intrat deja intr-o noua faza de dezvoltare, odata cu trecerea la transmisia digitala, care va ajunge probabil sa inlocuiasca treptat pachetele minime ale operatorilor. Iar televiziunea interactiva si cea HD vor fi cele care vor aduce cresterea. Cat in ce priveste piata de internet, inca este teren de recuperat pana la un nivel de penetrare macar apropiat de media europeana de 25%, in conditiile in care in Romania este deocamdata la 13%, potrivit Roland Berger.
Yorgos Ioannidis se limiteaza la a spune ca a doua parte a anului ar trebui in teoreie sa fie mai buna, nu fara a adauga, mai mult ca pentru sine, ca "e posibil sa fie nevoie sa schimbam complet modelul de business". Cert este ca pachetele integrate sunt bine definite in planul de bataie pentru urmatoarea perioada. In rest, operatorii vor ramane prinsi in razboiul preturilor, din care e putin probabil sa poata evada prea curand, pentru ca a creste preturile e aproape imposibil - cel putin pentru urmatorii doi-trei ani.
Urmărește Business Magazin

Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro