100 Cei mai admiraţi CEO din România 2021. Mihai Marcu, director general şi preşedinte al consiliului de administraţie, MedLife - 032
MedLife a fost înfiinţată în 1996, iar în 2004 Mihai Marcu a preluat afacerea de la mama sa, medicul pediatru Mihaela Gabriela Cristescu. În acelaşi an s-a deschis şi prima hiperclinică.
El a absolvit Facultatea de Matematică a Universităţii din Bucureşti în 1995 şi a lucrat pentru o perioadă de timp şi în domeniul bancar.
În prezent, Mihai Marcu deţine 15,8% din acţiunile MedLife, listată la BVB în 2016 (acţiunile companiei fiind tranzacţionate sub simbolul M). Nicolae Marcu, fratele său, are o participaţie de 10,7%, în timp ce Mihaela Gabriela Cristescu are o deţinere de 14%, iar Fondul de Pensii Administrat Privat NN Pensii deţine 12,8% din capitalul social, potrivit celor mai recente informaţii de la BVB.
Potrivit ZF, emitentul are o capitalizare de circa 3 miliarde de lei, după ce acţiunile s-au apreciat cu 70,5% de la începutul anului, iar în ultimul an, avansul este de aproape 200%, pe rulaj de 323 milioane de lei, ceea ce indică aproape o triplare valorii.
Grupul MedLife a raportat pentru primele şase luni din 2021 un profit net de 71,6 milioane de lei, în creştere cu 561,7% faţă de primul semestru din 2020, la afaceri de 677,3 milioane de lei, plus 44,2%.
Top 3 priorităţi pentru viitor:
1. Vom continua cercetarea, ajutorul oferit către autorităţile române pentru gestionarea crizei este principalul nostru proiect în perioada aceasta. Noul laborator MedLife, probabil cel mai bun din regiune, şi proiectul Medical Park vor aduce excelenţă pe multe segmente medicale din România.
2. Consolidarea graduală a MedLife ca business regional. Este important că am reuşit să rămânem liderii de piaţă în condiţiile în care principalii competitori sunt fonduri de private equity al căror unic scop e cota de piaţă. Au rămas câteva sectoare în care firme româneşti domină piaţa, şi acesta e un semn bun pentru capitalul local, arată că economia este funcţională.
3. Personal? Stay foolish... Vreau să mă joc făcând business, să inventez lucruri, să ajut tinerii antreprenori, să dezvolt lucruri trăznite dar cu fundament economic. Vreau să cred că am resurse pentru a profita din plin de sinergiile şi schimbările comsumatorului ce se vor întâmpla inevitabil în anii următori.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro