100 TINERI MANAGERI DE TOP - Gabriel Ghiţă, Mastercard Europe

Autor: Crenguta Nicolae Postat la 13 iunie 2012 253 afişări

Activitatea sa vizează coordonarea regiunii Europei Centrale şi de Est din punct de vedere al dezvoltării de noi oportunităţi de business. Pe lângă România, în zonă sunt incluse Moldova, Bulgaria, Albania, Bosnia & Herţegovina, Macedonia, Serbia şi Muntenegru.

Întreaga sa experienţă profesională are legătură cu cardurile. "Am început la un procesator local, unde am lucrat până în 2007, aşa că trecerea a fost foarte firească atunci când am intrat în echipa MasterCard", spune Gabriel Ghiţă.

Segmentul de care este responsabil acum este cel al noilor tehnologii - de la comerţ electronic la plăţi contactless, plăţi mobile sau transferuri de bani person-to-person. Modelul de lucru la MasterCard se bazează pe proiecte şi transfer de experienţă cu oameni din toată lumea. "Astfel că eu pot conduce echipe cu persoane din ţări diferite, cu care să comunic, de multe ori, prin e-mail sau teleconferinţe, după cum este posibil ca eu să fac parte din alte echipe coordonate de alt coleg din organizaţie", explică Gabriel Ghiţă.

În cazul industriei de carduri, "succesul se măsoară în noutăţile pe care reuşim să le aducem pe piaţă, în parteneriat cu instituţiile financiare", spune reprezentantul MarterCard. De când face parte din echipa MasterCard, "am reuşit să implementăm câteva proiecte în premieră pentru România şi chiar pentru Europa". Un exemplu, chiar din 2011, este lansarea unei astfel de soluţii, împreună cu BRD-GSG, pentru transportul în comun, subteran şi de suprafaţă, care a primit şi recunoaştere internaţională. "La începutul acestui an, BRD a fost invitată, alături de noi, din partea Societăţii Mondiale a Transportatorilor să prezinte soluţia la Londra, în faţa operatorilor din toată lumea." De asemenea, prin implementarea soluţiei de ticketing a BRD în 2011, Sibiul a devenit primul oraş european care beneficiază de această soluţie în mijloacele de transport la suprafaţă, deşi nu este capitală.

"Clienţii băncii au reacţionat pozitiv la aceste produse inovatoare, astfel că numărul de carduri şi dispozitive contactless a depăşit 65.000 şi suntem optimişti că în curând vom putea să plătim şi cu telefonul în reţeaua de terminale PayPass." Pe termen lung se vede, "foarte probabil tot în domeniul plăţilor electronice; sunt atât de multe de făcut".


100 de tineri manageri sau antreprenori care, la nici 40 de ani, conduc companii cu afaceri de milioane euro sunt puşi anual, încă din 2006, în lumina reflectoarelor de jurnaliştii BUSINESS Magazin. Indiferent că sunt formaţi în multinaţionale sau au dobândit experienţă clădind propriile afaceri, ei sunt nu numai etalonul mediului de business românesc, ci şi cei care trasează direcţiile economiei.

BUSINESS Magazin vă prezintă a şaptea ediţie a catalogului 100 TINERI MANAGERI DE TOP. Catalogul este disponibil din data de 28 mai la toate punctele de difuzarea a presei Inmedio si Relay la pretul de 25 lei.

Urmărește Business Magazin

/lideri/100-tineri-manageri-de-top-gabriel-ghita-mastercard-europe-9709699
9709699
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.