100 TINERI MANAGERI DE TOP - Marian Chiracheş, Napolact

Autor: Ioana Mihai Postat la 06 august 2012 334 afişări

De-a lungul carierei, Marian Chiracheş a lucrat în domeniul bunurilor de larg consum - ţigări, bere, gumă de mestecat, iar acum coordonează lactatele Napolact.

A ales, în ianuarie 2011, să accepte o poziţie în cadrul procesatorului de lactate, intrând într-un domeniu care este, după părerea lui, cel mai dinamic dintre toate categoriile de bunuri de larg consum. În plus, se ocupă de brand local într-o companie multinaţională, fiind "o combinaţie unică, deoarece poţi dezvolta strategia şi comunicarea de brand la nivel local având suportul de cunoştinţe dintr-o multinaţională cu peste 136 ani de experienţă". În plus, adaugă el, brandul Napolact îi era drag încă dinainte de a veni în companie şi alege întotdeauna să lucreze cu mărci şi produse în care crede. Şi-a început cariera la British American Tobacco, pe o poziţie de vânzări, iar apoi a lucrat doi ani ca trade marketing representative. A urmat o poziţie de key account manager la Heineken România; în cadrul aceleiaşi companii, "m-am mutat ca brand manager pentru marca locală Golden Brau unde am făcut prima repoziţionare de brand şi am dezvoltat mai multe campanii de imagine şi promoţii", îşi aminteşte el. În 2007 a fost promovat ca brand manager Heineken, iar în perioada martie 2008 - decembrie 2010 a lucrat la Wrigley ca brand manager Balkan East (pentru ţări precum România, Bulgaria, Macedonia, Albania).

Coordonează o echipă de trei oameni, iar bugetul administrat în 2012 este de aproximativ 10 milioane euro, la rate card, spune el. În rândul reuşitelor pentru anul trecut enumeră creşterea în valoare, cu un procent de două cifre, pentru brandul Napolact; o campanie pentru brânzeturi care a adus creşterea vânzărilor cu 40% şi o creştere, cu un procent de două cifre, a vânzărilor de lapte proaspăt în 2011 faţă de 2010. Primeşte, spune el, relativ des propuneri din partea head-hunterilor, dar în momentul de faţă consideră că poziţia pe care o are îi oferă deopotrivă suficiente provocări şi perspective de dezvoltare. Şi pentru că îi place foarte mult munca în domeniul în care lucrează acum, ar vrea ca peste 10 ani să coordoneze un departament de marketing din România sau să ocupe o poziţie regională.


100 de tineri manageri sau antreprenori care, la nici 40 de ani, conduc companii cu afaceri de milioane euro sunt puşi anual, încă din 2006, în lumina reflectoarelor de jurnaliştii BUSINESS Magazin. Indiferent că sunt formaţi în multinaţionale sau au dobândit experienţă clădind propriile afaceri, ei sunt nu numai etalonul mediului de business românesc, ci şi cei care trasează direcţiile economiei.

BUSINESS Magazin vă prezintă a şaptea ediţie a catalogului 100 TINERI MANAGERI DE TOP. Catalogul este disponibil din data de 28 mai la toate punctele de difuzarea a presei Inmedio si Relay la pretul de 25 lei.

Urmărește Business Magazin

/lideri/100-tineri-manageri-de-top-marian-chiraches-napolact-9891413
9891413
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.