100 TINERI MANAGERI DE TOP - Ovidiu Bradu, JTI România
Ovidiu Bradu coordonează 400 de oameni din întreaga ţară, fiind numit de la jumătatea anului trecut în funcţia de consumer & trade marketing operations director, JTI România.
A acumulat de-a lungul anilor experienţă în marketing, managementul oamenilor şi vânzări. Lucrează la JTI din 2002 şi până atunci a petrecut aproape şase ani, ca trade department manager, la agenţia Mercury Promotions şi, ca brand manager, în cadrul Elite România (în prezent Strauss). "Anterior experienţei din JTI, am condus echipe de peste 150 de persoane", povesteşte Ovidiu Bradu. Odată ajuns la JTI, a început prin a coordona un singur om, apoi 10-15 oameni din echipele de marketing. A urcat apoi pas cu pas în ierarhia companiei, iar în vara anului trecut a fost numit în funcţia de consumer & trade marketing operations director, JTI România. Până la momentul numirii în această poziţie, nu lucrase nicio zi în departamentul de vânzări.
. Trecerea de la managementul brandurilor la cel al vânzărilor a fost cel mai dificil moment din cariera sa, consideră el, dar apreciază că "a fost mai mult percepţia dinaintea schimbării". Experienţa profesională i-a arătat că în orice activitate există probleme, dar şi oportunităţi. "Am fost la fel de determinat în a depăşi problemele, aşa cum m-am arătat hotărât să fructific orice oportunitate." În plus, Bradu spune însă că s-a bucurat că se alătură unei echipe "pentru oamenii căreia am un mare respect, ştiind cât de mult muncesc". El consideră că experienţa anterioară din marketing şi advertising i-a fost extrem de utilă atât în coordonarea şi dezvoltarea oamenilor, cât şi în abordarea unor probleme specifice vânzărilor. După ce a făcut schimbarea de la brand management la vânzări a primit multe oferte pentru poziţii în marketing, declară Bratu. Tot el completează însă că îşi doreşte să petreacă "un anumit timp în vânzări alături de colegii şi compania care mi-a oferit această oportunitate". El susţine că pentru oricine doreşte să se dezvolte profesional "JTI este compania care oferă cu mult curaj astfel de oportunităţi".
100 de tineri manageri sau antreprenori care, la nici 40 de ani, conduc companii cu afaceri de milioane euro sunt puşi anual, încă din 2006, în lumina reflectoarelor de jurnaliştii BUSINESS Magazin. Indiferent că sunt formaţi în multinaţionale sau au dobândit experienţă clădind propriile afaceri, ei sunt nu numai etalonul mediului de business românesc, ci şi cei care trasează direcţiile economiei.
BUSINESS Magazin vă prezintă a şaptea ediţie a catalogului 100 TINERI MANAGERI DE TOP. Catalogul este disponibil din data de 28 mai la toate punctele de difuzarea a presei Inmedio si Relay la pretul de 25 lei.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro