Cei mai admiraţi CEO din România 2014: Mircea Turdean, locul al 29-lea
Mircea Turdean conduce Farmec Cluj, cel mai mare producător local de cosmetice, cu afaceri de peste 30 de milioane de euro în 2013.
Mircea Turdean lucrează în cadrul companiei de 21 de ani, iniţial profesând în cercetare, şi urmează tradiţia de management a tatălui său, Liviu Turdean, care a fost unul dintre cei mai longevivi directori de fabrică din România.
Mircea Turdean a fost numit la conducerea companiei în iarna lui 2010, după ce anterior ocupase poziţia de director tehnic-producţie în cadrul Farmec. De formaţie inginer, el este absolvent al Facultăţii de Tehnologie Chimică din Cluj-Napoca şi al unor cursuri în cadrul Open University Business School din Marea Britanie, cursuri oferite pe piaţa locală de compania de training Codecs.
Producătorul de cosmetice din Cluj-Napoca este controlat de Mircea Turdean şi de familia sa; compania a fost privatizată în 2000 prin metoda MEBO, iar primul director general ales de adunarea generală a acţionarilor a fost Liviu Turdean, tatăl lui Mircea Turdean.
Două decizii strategice au devenit vizibile în cursul acestui an în acţiunile Farmec. Pe de o parte miza pe segmentul dermatocosmetice, odată cu relansarea din acest an a mărcii Gerovital, dar şi pe dezvoltarea magazinelor de brand. Farmec are acum cinci magazine: trei la Cluj şi câte unul la Arad şi Timişoara. În afara graniţelor, produsele Farmec sunt prezente în peste 40 de ţări externe, între care Grecia, Ungaria, Emiratele Arabe Unite, exporturile realizând circa 4% din afacerile companiei.
Mircea Turdean face parte din promoţia celor mai admiraţi CEO din 2014 şi a fost premiat în cadrul Galei Business Magazin. Citeşte în premieră alte 99 de poveşti de succes ale celor mai admiraţi executivi din România în a V-a ediţie a catalogului 100 Cei Mai Admiraţi CEO, lansat de Business Magazin în luna noiembrie.
Catalogul este disponibil pentru comandă mai jos la preţul de 35 de lei:
* Editiile print sunt valabile in limita stocului disponibil. In cazul in care stocul se epuizeaza va fi livrata editia electronica. Taxele de livrare ale editiilor print vor cadea in sarcina cumparatorului .
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro