Cele mai puternice femei din România: Denisa Mateescu, Mastercard Europe
Denisa Mateescu a fost promovată la începutul acestui an, fiind acum vice president affluent strategic solutions al MasterCard Europe pentru regiunea HGEM (28 de ţări din Europa Centrală şi de Est şi Asia Centrală, incluzând România).
CELE MAI PUTERNICE FEMEI DIN ROMÂNIA - EXCLUSIV
Cariera sa a cunoscut mai multe momente de cotitură, în care a schimbat domeniul de activitate. A absolvit, în 1991, Institutul Politehnic din Bucureşti, Facultatea de Automatică şi Calculatoare, după care a lucrat doi ani la Institutul de Calculatoare şi Informatică, apoi a fost „atrasă de efervescenţa industriei de publicitate, care era atunci la început„. A lucrat la Saatchi & Saatchi şi apoi la D’Arcy, iar în 2006 a schimbat din nou complet direcţia, optând pentru industria de plăţi.
În opinia sa, tonusul bun rezultă din reuşite, dar poate şi să determine succesul unui proiect. Din fericire, punctează Denisa Mateescu, deşi contextul economic din ultimii ani nu a fost „cel mai bun cu putinţă, industria de carduri s-a menţinut în creştere, ceea ce ne-a permis să ne menţinem optimismul şi să ne concentrăm mereu atenţia pe noi proiecte„. Spune că a întâlnit momente complexe şi complicate în aproape 20 de ani de carieră, dar se fereşte de cuvântul „dificil„, pentru că ea crede cu tărie că optimismul este vital pentru reuşita oricărui proiect. „Asta înseamnă o carieră: să ai capacitatea de a depăşi problemele. Altfel, nu ai o carieră, ci doar un loc de muncă."
Business Magazin: Care sunt calităţile feminine care ajută în business?
Empatia, entuziasmul, intuiţia, deschiderea faţă de ideile şi opiniile celorlalţi cred că sunt calităţi importante în business.
Business Magazin:Branduri preferate: parfum, haine, accesorii.
Parfumuri: Gucci by Gucci, Idylle - Guerlain, Ange ou demon - Givenchy.
Accesorii: Longines.
Haine: îmi plac hainele de calitate, dar nu urmăresc să aparţină unui anumit brand. În general, sunt adepta stilului clasic.
Business Magazin:Destinaţii de vacanţă preferate.
Pentru că un mare hobby de-al meu sunt călătoriile, cât de des pot, încerc să-mi încarc bateriile printr-o schimbare de peisaj, alături de familie. Vara, destinaţia preferată este Grecia. Ne place să ne retragem pe insule, în mijlocul naturii. Nu sunt adepta sistemului „all inclusive„.
Iarna, însă, preferăm staţiunile pitoreşti, de munte - mai ales cele din Austria, Elveţia sau Italia unde, practic, ne petrecem aproape toată ziua pe pârtia de schi.
Business Magazin: Carte, muzică, film: ce preferaţi?
Preferinţele mele au evoluat în timp. De exemplu, în perioade diferite am citit cu plăcere Paulo Coelho, Isabel Allende sau Milan Kundera. În ultima vreme am ales cărţi aflate mai aproape de literatura de specialitate decât de beletristică.
Business Magazin: Vi se pare că discuţia despre discriminarea de gen mai este de actualitate în 2013?
În prezent, nu cred că mai putem vorbi de discriminare în ţările dezvoltate. Există femei în funcţii de conducere, nu doar în companii naţionale sau internaţionale, ci şi la cârma unor ţări. Întotdeauna am zis că dacă vrei ceva cu adevărat şi eşti dispus să faci efortul necesar, iar toate acestea sunt dublate şi de calităţile potrivite, îl poţi obţine. Nu contează că eşti femeie sau bărbat, ceea ce contează cu adevărat este să fii competent în domeniul în care lucrezi. Şi acest lucru nu ţine de gen, ci de voinţă şi motivare.
Cea mai bogată femeie din România
Cele mai puternice femei din România: Ioana Lemnaru, Mercedes-Benz România
Cele mai puternice femei din România: Camelia Şucu, Class Living
Cele mai puternice femei din România: Irina Schrotter, Casa de modă Irina Schrotter
Cele mai puternice femei din România: Cristina Bâtlan, Musette
Business Magazin lanseaza cea de-a doua ediţie a catalogului dedicat celor mai puternice femei din mediul de afaceri romanesc. De această data, 200 cele mai puternice femei din business cuprinde 200 de nume reprezentative, din pozitii-cheie de conducere, precum CEO, CCO, directori generali, economici, antreprenori, consultanti sau Country Manageri. Au reusit sa castige, in timp, admiratia si recunoasterea propriei valori pentru ca apoi sa preia pozitii importante de conducere. Femeile de afaceri din Romania valideaza propriul succes prin cifre de afaceri ce le pozitioneaza pe primele locuri in topuri.
De la an la an, numarul lor este tot mai mare, iar notorietatea si aprecierea de care se bucura nu sunt altceva decat recunoasterea valorii la purtator, un simbol pe care Business Magazin il sustine si il sprijina permanent.
Pentru ca au demonstrat perseverenta, profesionalism, curaj si maxima implicare, femeile antreprenor au reusit consolidarea unei cariere bazata pe dinamism, actiune si permanenta dedicare. Câteva dintre numele pe care cititorii Business Magazin le pot regăsi în paginile catalogului sunt: Irina Schrotter, Camelia Sucu, Aneta Bogdan, Carmen Adamescu, Maria Grapini, Rucsandra Hurezeanu, Violeta Ciurel, Amalia Nastase, Cristina Batlan , Irina Socol, Monica Iavorschi, Adina Pascu, Andreea Mihai, Georgeta Serban, dar şi multe altele.
Catalogul este disponibil de pe data de 11 martie în reţelele de distibuţie a presei Inmedio şi Relay la preţul de 35 lei.
Pentru a vedea unde sunt toate locaţiile Inmedio şi Relay click aici
Comandă online catalogul AICI.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro