Dovada că se poate: s-a angajat în companie când era studentă, după zece ani a devenit director
„Relaţia" Mariei Predoiu cu P&G, după cum spune chiar ea, a început în urmă cu 11 ani, în studenţie. A avut ocazia să lucreze pe mai multe categorii de produse, de la şampoane şi detergenţi până la produse de igienă orală şi cele pentru bărbierit.
"Am avut responsabilităţi locale (ca managementul diverselor mărci pentru nouă ţări din Balcani) şi regionale (coordonând din Geneva un portofoliu de produse pentru Europa Centrală şi de Est, Orientul Mijlociu şi Africa)", povesteşte ea. În plus, a lucrat în diferite arii ale afacerii, cum este cea „business to business", care reuneşte produse şi servicii pentru curăţenie profesională - de la HoReCa până la armată şi căi ferate în Rusia.
Maria Predoiu are în subordine acum o echipă de 15 oameni cu ajutorul cărora decide cum să investească „optim un buget de câteva zeci de mii de dolari„. Sectorul de business pe care îl conduce a avut anul trecut cea mai accelerată creştere din companie; evoluţia, spune ea, a fost mai rapidă şi decât cea a oricărui competitor global din acelaşi domeniu. Până acum a cochetat cu ideea de antreprenoriat doar la nivel teoretic. „Am mereu o listă cu două-trei idei pe care le-aş activa dacă aş simţi că îmi pierd pasiunea pentru ceea ce fac în momentul de faţă." Spune că primeşte din partea head-hunterilor oferte suficient de des pentru a fi conectată cu realitatea din piaţă. Pe termen lung, nu trasează nicio barieră geografică. Profesional, crede că se va afla „cu siguranţă într-un mediu în care voi învăţa zilnic şi care-mi va oferi şansa să pot măsura concret rezultatele muncii mele (în business sau în societate în sensul mai larg)". Pe plan personal, adaugă ea, „mă voi asigura că îmi voi rezerva resurse suficiente de timp şi energie pentru familie".
FUNCŢIE associate marketing director, commercial operations leader beauty & grooming Balkans
VÂRSTĂ 32 de ani
ACŢIONARIAT 100% Procter & Gamble
CIFRĂ DE AFACERI 2011* 1,2 mld. lei
PROFIT 2011 22 mil. lei
ANGAJAŢI 45
100 de tineri manageri sau antreprenori care, la nici 40 de ani, conduc companii cu afaceri de milioane euro sunt puşi anual, încă din 2006, în lumina reflectoarelor de jurnaliştii BUSINESS Magazin. Indiferent că sunt formaţi în multinaţionale sau au dobândit experienţă clădind propriile afaceri, ei sunt nu numai etalonul mediului de business românesc, ci şi cei care trasează direcţiile economiei.
BUSINESS Magazin vă prezintă a opta ediţie a catalogului 100 TINERI MANAGERI DE TOP. Catalogul este disponibil din luna mai la toate punctele de difuzarea a presei Inmedio si Relay la pretul de 35 lei.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro