Radu Florescu este unul dintre veteranii pieţei de publicitate din România

Autor: Cristina Roşca Postat la 13 decembrie 2012 338 afişări

Absolvent al School of Business la Boston College, licenţiat în marketing şi finanţe, membru fondator al Asociaţiei Internaţionale de Advertising (IAA), Radu Florescu este CEO al Saatchi & Saatchi România din anul 1992.

Anterior a ocupat vreme de doi ani funcţia de director of business development în cadrul grupului de comunicare Centrade SUA şi, din 1987 până în 1989, a fost commodity trader pentru Tricon, SUA. Radu Florescu a înfiinţat în 1990 compania Centrade alături de fraţii săi John şi Nicholas Alexander. Trei ani mai târziu a urmat afilierea la reţeaua internaţională Saatchi & Saatchi, obiectivele agenţiei fiind de a gestiona conturile subsidiarei locale a companiei americane de bunuri de larg consum Procter & Gamble, contul producatorului din industria alimentară Masterfoods (Snickers, Mars), care s-a rebranduit în Mars România şi cel al producătorului de ţigarete British American Tobacco (BAT), câştigate prin intermediul reţelei.

Grupul Centrade a crescut de la o companie care oferea producţie publicitară (flyere, afişe, autocolante) cu 4-5 angajaţi la un grup cu afaceri de peste 50 de milioane de euro. Mai mult, în acest an Radu Florescu, preşedintele Uniunii Agenţiilor de Publicitate din România (UAPR), a fost reales pentru al doilea an consecutiv preşedinte al Comitetului Regional al Asociaţiei Europene a Agenţiilor de Publicitate pentru Europa Centrală şi de Est. Asociaţia acoperă Bulgaria, Croaţia, Cehia, Letonia, Lituania, Polonia, România, Slovenia şi Slovacia.


Business Magazin a lansat luni, 12 noiembrie 2012, a treia editie a catalogului 100 CEI MAI ADMIRATI CEO DIN ROMANIA. Detalii aici.

Urmărește Business Magazin

/lideri/radu-florescu-este-unul-dintre-veteranii-pietei-de-publicitate-din-romania-10390426
10390426
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.