TINERI MANAGERI DE TOP: Adrian Ariciu, seful marcilor proprii de la Metro Cash & Carry Romania
A preluat de curand conducerea departamentului de marci proprii din cadrul Metro Cash & Carry Romania, companie care l-a recrutat de pe bancile scolii si in care si-a construit cariera.
A absolvit Facultatea de Cibernetica, specializarea Informatica Economica, din cadrul ASE (2000) si a avut "oportunitatea de a fi selectat de Metro Cash & Carry Romania inca de pe bancile scolii". Cariera a inceput-o ca asistent comercial in cadrul departamentului cumparari produse alimentare, dupa care a preluat raspunderea (ca junior buyer) a departamentului de achizitii pentru mezeluri si congelate in perioada 2003-2004. "Practic, totul a fost nou pentru mine, mai ales contactul zi de zi, in ceea ce priveste produsele din categorie", isi aminteste el acum. L-au ajutat increderea in fortele proprii si curajul, lansand game noi de produse intr-un stil inovativ de promovare "si... a functionat foarte bine", spune cu satisfactie Ariciu.
In 2004 a preluat functia de buyer pentru dulciuri-cafea in departamentul de produse uscate, pozitie ocupata pana in 2008. Experienta dobandita in acest departament l-a ajutat enorm ulterior, avand in gestiune un numar mult mai mare de furnizori si articole, categorii de produse cu branduri puternice in piata, dar si articole cu caracter sezonier pronuntat. Nu in ultimul rand, implicarea in sortimentul si negocierile pentru magazinele noi din Serbia si Moldova "au reprezentat o sansa de mai buna cunoastere a categoriei si in alte tari, dar si o experienta interculturala". Din 2009 "raspunderea a crescut fantastic atat in privinta obiectivelor, dar mai ales in ce priveste imaginea sortimentului, a ofertei si permanenta ei adaptare." Totodata, echipa pe care o coordona a crescut la 30 de oameni in subordine, din care 11 manageri de categorie.
In 2009-2010 modificarile din structura pietei de retail, a mixului de produse alimentare din cosul zilnic de cumparaturi "ne-au dat sansa sa fim mai dinamici, mai rapizi in reactie la schimbarile de piata si sa vedem mai bine acolo unde suntem buni in ceea ce facem si unde putem imbunatati". De curand a preluat conducerea departamentului de marci proprii, iar echipa cu care am plecat acum la drum este proaspat intarita si "sunt convins ca rezultatul pe care il vom avea va fi pe masura asteptarilor". "Mi-e greu sa spun unde ma vad peste 10 ani in cariera, dar, cu siguranta, voi lucra cu aceeasi pasiune si implicare ca si astazi."
BUSINESS Magazin prezinta, in cea de-a sasea editie a anuarului 100 Tineri Manageri de Top, o noua generatie de business, managerii si antreprenorii de pana in 40 de ani care conduc cele mai importante si dinamice companii din Romania.
Comanda acum varianta electronica a catalogului la pretul de 25 lei.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro