TINERI MANAGERI DE TOP: Catalin Draguleanu si obiectivele sale la carma Ariston

Autor: Roxana Cristea Postat la 05 iulie 2011 345 afişări

Din pozitia de director national de vanzari la Ariston, Catalin Draguleanu raspunde de realizarea afacerilor, de 30 de milioane de euro anul trecut, valoare care trebuie sa se majoreze cu 25% in 2011.

Din 2004 Catalin Draguleanu ocupa pozitia de director national de vanzari in cadrul Ariston Thermo Romania, filiala locala a grupului Ariston care comercializeaza pe piata locala centrale termice, aparate de aer conditionat si panouri solare. Conduce o echipa de noua oameni care a fost anul trecut responsabila de cifra de afaceri de 30 de milioane de euro a companiei, in crestere de la 16,3 milioane de euro in 2009.

"Pentru acest an obiectivul este un nou avans de 25% al vanzarilor fata de anul trecut", spune managerul despre afacerile care provin in proportie de 65% din centralele termice murale si de 25% din boilerele electrice, in timp ce restul se imparte intre aparate de aer conditionat si panouri solare. Draguleanu raspunde de indeplinirea acestor obiective prin definirea unor politici comerciale adaptate pietei din Romania, pozitionarea produselor in piata sau definirea canalelor de vanzare. Unul dintre proiectele strategice implementate, spre exemplu, de directorul national de vanzari a fost Buy Back pentru centrale termice, care s-a derulat anul trecut si a fost reluat si in 2011, intre 15 martie si 30 iunie, pe fondul rezultatelor pozitive inregistrate - vanzari de aproximativ 5.000 de unitati.

Astfel, compania a ajuns anul trecut la o cota de 33% din piata locala de centrale termice, fata de 28% in 2009, realizare la care a contribuit in foarte mare masura echipa de vanzari, alaturi de dezvoltarea portofoliului de clienti compus in prezent din 400 de firme.

Draguleanu si-a inceput cariera in 1996 ca director de vanzari la compania de publicitate Edith Advertising. Doi ani mai tarziu a preluat functia de director national de vanzari la DeLonghi, fiind responsabil de realizarea a 70% din vanzarile companiei, iar in 2003 a venit in echipa de vanzari a Ariston pe care o conduce in prezent.



BUSINESS Magazin prezinta, in cea de-a sasea editie a anuarului 100 Tineri Manageri de Top, o noua generatie de business, managerii si antreprenorii de pana in 40 de ani care conduc cele mai importante si dinamice companii din Romania.

Comanda acum varianta electronica a catalogului la pretul de 25 lei.

Urmărește Business Magazin

/lideri/tineri-manageri-de-top-catalin-draguleanu-si-obiectivele-sale-la-carma-ariston-8391643
8391643
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.