TINERI MANAGERI DE TOP: Prin mainile lui trec strategia si dezvoltarea Vodafone - Valentin Stefan
Raspunde practic de creionarea strategiei de dezvoltare a Vodafone, al doilea cel mai mare operator de telecomunicatii din piata locala, si are responsabilitati directe pentru o serie de initiative strategice, dar si oportunitati noi de dezvoltare.
In companie lucreaza din 2008, cand a inceput ca director de strategie pe partea comerciala, pozitie din care s-a ocupat, printre altele, de definirea strategiei de extindere a acoperirii serviciilor de intermet mobil, estimand potentialul comercial si stabilind investitiile necesare. Anul trecut Stefan a devenit directorul responsabil de segmentul rezidential din baza de 9,7 milioane clienti ai operatorului, functie din care s-a ocupat de loializarea si retentia clientilor, dar si de extinderea numarului de servicii folosite de acestia, precum internetul mobil care a inregistrat o crestere cu peste 50% a vanzarilor in ultimul an. Iar din mai a fost promovat director de strategie pentru intreaga companie.
Absolvent al Academiei de Studii Economice din Bucuresti, educatie completata cu un stagiu la Universitatea Economica din Viena, Valentin Stefan a urmat si un MBA in SUA la Darden Graduate School of Business Administration pentru a-si completa studiile. Cariera si-a inceput-o ca auditor la Deloitte in 1999, unde s-a ocupat de companii din domeniul bunurilor de larg consum, si a participat la procesul de selectie a consultantilor pentru privatizarea a zece firme. A preluat, cateva luni mai tarziu, pozitia de consultant la Roland Berger, iar din 2002 s-a mutat pentru trei ani la Washington DC, unde a fost mai intai consultant independent pentru companii precum Medical Automation Research Center si The Healthy Back Store, lant de retail care l-a si angajat apoi ca manager responsabil de procesele de business.
Valentin Stefan a revenit insa in 2005 in Romania, reluandu-si activitatea la Roland Berger ca senior manager, pozitie din care a coordonat un proiect public cu un buget de peste un milion de euro si o echipa de 10 consultanti, si anume restructurarea, in vederea privatizarii, a Postei Romane. "Mi-am dorit de la bun inceput sa investesc cativa ani in cariera din consultanta, in care sa ma dezvolt profesional, urmand ca odata ce voi fi fost pregatit, sa tranzitionez intr-o pozitie cu impact si responsabilitate in industrie", spune managerul. Ceea ce s-a si intamplat.
BUSINESS Magazin prezinta, in cea de-a sasea editie a anuarului 100 Tineri Manageri de Top, o noua generatie de business, managerii si antreprenorii de pana in 40 de ani care conduc cele mai importante si dinamice companii din Romania.
Comanda acum varianta electronica a catalogului la pretul de 25 lei.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro