Povestea româncei care şi-a deschis la 18 ani propria afacere, iar acum are magazine la Londra, New York şi Milano
Cristina Bâtlan a fondat businessul cu pantofi şi genţi Musette în urmă cu mai bine de două decenii, când avea doar 18 ani şi era studentă la Facultatea de Drept.
A început iniţial o afacere cu import de ţesături, pe care l-a dezvoltat sub brandul Musette timp de aproape un deceniu.
În 2000 însă familia Bâtlan decide să deschidă o fabrică de pielărie şi să treacă la o nouă etapă. Acum Musette deţine două fabrici pe piaţa locală la Huşi şi la Bucureşti, unde se produc genţi, accesorii, şi pantofi. Pentru fiecare colecţie sunt produse câteva zeci de mii de pantofi şi genţi.
În fiecare an există două colecţii de bază şi două colecţii pronto-moda (cu un număr redus de produse), precum şi colecţii pentru evenimente speciale. Produsele realizate în România sunt vândute pe piaţa locală, dar Cristina Bâtlan a dus businessul românesc şi peste hotare, la New York, Bulgaria, Ungaria, Austria, Israel şi chiar Mongolia.
Deţine afacerea, cu rulaje anuale de circa 16 milioane de euro, alături de soţul său, Roberto, şi fratele său, Alin Bâtlan.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro