Tânărul care la 24 de ani făcea marketing pentru Tico, Cielo, Espero şi Nubira şi coordona 70 de dealeri

Autor: Razvan Muresan Postat la 03 februarie 2014 739 afişări

Dragoş Grăpinoiu conduce din 2008 departamentul de marketing şi planificare al Mazda România şi are o experienţă în industria auto de peste zece ani.

Tânărul care la 24 de ani făcea marketing pentru Tico, Cielo, Espero şi Nubira şi coordona 70 de dealeri

Dragoş Grăpinoiu şi-a început cariera în timpul facultăţii când a lucrat în departamentul de vânzări al Proimpex, de unde a plecat în 2002 în departamentul de exporturi al Uzinexport, una dintre companiile de trading specializate în ciment şi inginerie metalurgică.

Din septembrie 2003 s-a alăturat echipei Daewoo, unde a lucrat la partea de marketing pentru patru modele de pe piaţa locală şi a analizat activitatea celor 70 de dealeri. Perioada 2005-2007, cea mai bună din punct de vedere al vânzărilor, a petrecut-o în cadrul importatorului Automotive Trading Services, devenit apoi Citroën România.

Dragoş Grăpinoiu a absolvit Facultatea de Comerţ din cadrul Academiei de Studii Economice din Bucureşti în 2001. Este pasionat de filme, şah şi fitness.

Urmărește Business Magazin

/lideri/tanarul-care-la-24-de-ani-facea-marketing-pentru-tico-cielo-espero-si-nubira-si-coordona-70-de-dealeri-12015304
12015304
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.