Tânărul care la 24 de ani făcea marketing pentru Tico, Cielo, Espero şi Nubira şi coordona 70 de dealeri
Dragoş Grăpinoiu conduce din 2008 departamentul de marketing şi planificare al Mazda România şi are o experienţă în industria auto de peste zece ani.
Dragoş Grăpinoiu şi-a început cariera în timpul facultăţii când a lucrat în departamentul de vânzări al Proimpex, de unde a plecat în 2002 în departamentul de exporturi al Uzinexport, una dintre companiile de trading specializate în ciment şi inginerie metalurgică.
Din septembrie 2003 s-a alăturat echipei Daewoo, unde a lucrat la partea de marketing pentru patru modele de pe piaţa locală şi a analizat activitatea celor 70 de dealeri. Perioada 2005-2007, cea mai bună din punct de vedere al vânzărilor, a petrecut-o în cadrul importatorului Automotive Trading Services, devenit apoi Citroën România.
Dragoş Grăpinoiu a absolvit Facultatea de Comerţ din cadrul Academiei de Studii Economice din Bucureşti în 2001. Este pasionat de filme, şah şi fitness.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro