85 mld. $ risipiti
Cat se pierde, in total, din pricina publicitatii ineficiente? Grea intrebare, ingrozitor raspuns: companiile investesc anual, in total, peste 85 mld. $ in campanii care nu-si ating scopul, dupa cum estimeaza doi americani, Rex Briggs si Greg Stuart, intr-un volum care va fi lansat pe piata luna viitoare.
Cat se pierde, in total, din pricina publicitatii ineficiente? Grea intrebare, ingrozitor raspuns: companiile investesc anual, in total, peste 85 mld. $ in campanii care nu-si ating scopul, dupa cum estimeaza doi americani, Rex Briggs si Greg Stuart, intr-un volum care va fi lansat pe piata luna viitoare.
Volumul, intitulat "What Sticks: Why Most Advertising Fails and How to Guarantee Yours Succeeds", inventariaza greselile cele mai frecvente pe care o firma le face cand investeste in publicitate si ofera un ghid practic pentru evitarea acestora.
Cei doi autori se bazeaza pe rezultatele unei cercetari recente, care a costat 4 milioane de dolari, prin care au incercat sa masoare eficienta publicitatii si sa ajute la optimizarea bugetelor de campanie. Briggs si Stuart au lucrat cu 20 de mari companii americane (printre care P&G si Ford), folosind metode originale de cercetare. Volumul rezultat da marketingului o baza stiintifica si incearca sa faca succesul mai previzibil, mai sigur. Desi cartea nu a fost inca lansata, a inceput deja sa se scrie despre ea. Bob Liodice, presedintele executiv al Asociatiei Nationale a Advertiserilor din SUA, spune ca "daca ar fi sa citesti o singura carte despre advertising, atunci aceea trebuie sa fie «What Sticks» - e cel mai complet inventar al cailor spre succes in dezvoltarea de campanii de advertising pe care am citit-o vreodata".
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro