B-ESTIVAL powered by
AMR: aproximativ o luna pana la cel mai mare eveniment muzical de anul acesta. Startul la B-estival se da pe 29 iunie. Asa ca luati-va gandul de la Sziget sau de la Exit pentru ca la Bucuresti vin Alice Copper, Marilyn Manson, Reamonn, Morcheeba, Wu-Tang Clan, Faithless, Pink si multi altii. 20 de trupe din afara, dar si autohtone se vor da In spectacol la Romexpo.
AMR: aproximativ o luna pana la cel mai mare eveniment muzical de anul acesta. Startul la B-estival se da pe 29 iunie. Asa ca luati-va gandul de la Sziget sau de la Exit pentru ca la Bucuresti vin Alice Copper, Marilyn Manson, Reamonn, Morcheeba, Wu-Tang Clan, Faithless, Pink si multi altii. 20 de trupe din afara, dar si autohtone se vor da In spectacol la Romexpo.
Organizatorii, eMag!c Entertainment, vor amenaja o scena principala, tribune, o scena secundara si un cort Silent Disco. Pentru cei veniti cu masinile vor fi puse la dispozitie 60.000 de locuri de parcare, iar pentru cei care detin un cort, organizatorii au obtinut aprobare pentru amenjarea unu camping de peste 10.000 de metri patrati.
Sponsorul principal al B-estival este ClickNet, iar despre implicarea in acest proiect ne-a spus mai multe, Alfred Borcan, Director Comunicare-Marketing, Romtelecom. "B-estival este un eveniment complex, care nu dureaza doar o zi, ci trei, si care aduce pe aceeasi scena numai trupe internationale de top. Este primul festival din Romania conceput dupa exigentele internationale, care aduce aduce valoare, dar mai ales valori, pentru cei 70.000 de specatori pe care Ii asteptam acolo. Era normal sa ne implicam In acest proiect, In calitate de sponsori principali pentru ca B-estival este acel gen de eveniment care se <<muleaza>> perfect pe ceea ce Inseamna brandul ClickNet. Cautam un eveniment care sa exprime cat mai bine brandul ClickNet, asa IncAt propunerea de colaborare de la eMag!c a venit la fix.
Prezenta noastra la B-estival este Inca o dovada ca suntem alaturi de cei tineri, ca Intelegem si sustinem calitatea, forta, inovatia, indiferent In ce forma se manifesta acestea. Fie ca vorbim de ClickNet pur si simplu sau de orice alt gen de manifestare. De ce ar face exceptie B-estival?!"
Festivalul este powered by Heineken si Coca-Cola, doua brand-uri care au deja o traditie in implicarea in astfel de evenimente.
"Conceptul Heineken Music reprezinta modul nostru direct si original de a ne apropia de consumatori, oferindu-le evenimente moderne si muzica pe care o apreciaza. Am reusit deja sa aducem in Bucuresti o serie de DJ renumiti precum John Digweed, Tiesto sau Armin Van Buuren. Conceptul <<Heineken Music Thirst>> reprezinta unul dintre atuurile intangibile pe care compania il aduce acestui festival, avand in vedere amploarea pe care a luat-o acesta in intreaga lume. DJ-ul roman care va fi castigatorul competitiei Heineken Music Thirst 2007 va avea ocazia de a a performa live in prima zi a mult-asteptatului B-estival" , ne-a spus Ilco Kwast, Group Brand Manager Heineken.
Cine nu si-a cumparat inca bilete, ar face bine sa se grabeasca. Biletele pentru prima zi costa 60 RON, pentru a doua si respectiv cea de-a treia zi -75 RON ; puteti achizitiona si abonamente pentru sambata si duminica cu 125 RON sau pentru toate cele trei zile cu 180 RON.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro