Chiar si petele de pipi intr-o reclama?
Noul spot Dero - «Chiar si petele de pipi» - este unul eficient. El creeaza nevoia de produs pentru ca atunci cand il vezi, faci pe tine de ras. E adevarat, exageram pentru introducere acrosa la material, dar dincolo de artificii editoriale, Dero are un spot curajos, care prin mesajul de impact si interpretarea savuroasa te face macar sa zambesti. E de ajuns sa facem o comparatie cu reclamele de tip demonstrativ de la «detergentii obisnuiti» ca sa ne dam seama de diferenta majora de abordare, intr-o categorie care poate nu ar fi fost prima in topul celor mai creative. Spotul vine dupa o serie de alte patru care au «curatat» petele de ciorba de burta, carbuni, ketchup si sirop de tuse.
Noul spot Dero - «Chiar si petele de pipi» - este unul eficient. El creeaza nevoia de produs pentru ca atunci cand il vezi, faci pe tine de ras. E adevarat, exageram pentru introducere acrosa la material, dar dincolo de artificii editoriale, Dero are un spot curajos, care prin mesajul de impact si interpretarea savuroasa te face macar sa zambesti. E de ajuns sa facem o comparatie cu reclamele de tip demonstrativ de la «detergentii obisnuiti» ca sa ne dam seama de diferenta majora de abordare, intr-o categorie care poate nu ar fi fost prima in topul celor mai creative. Spotul vine dupa o serie de alte patru care au «curatat» petele de ciorba de burta, carbuni, ketchup si sirop de tuse.
Pentru contul Dero
M&A a stat de vorba cu Raoul Cojocaru, Category Manager Dero, despre brand, pozitionare si curaj in categoria detergent.
De unde curajul de a merge pe aceasta idee indrazneata?
Ideea cu 99 de pete a aparut mai demult si a fost baza pentru o repozitionare a brandului. Au rulat deja patru spoturi, acesta fiind al cincilea. A mai fost cel cu carbunele, cu ciorba de burta, cu ketchup-ul si cu siropul de tuse. La cel mai recent cu petele de pipi - de la noi a plecat doar brief-ul. Am vrut o repozitionare si unul dintre elementele principale a fost comunicarea unei caracteristici noi: am vrut sa ramânem in seria celor 99 de pete, dar in acelasi timp sa adaugam si faptul ca avem un parfum nou. Partea creativa a raspuns perfect la brief-ul nostru.
Este acesta un insight testat?
Când am inceput sa lucram la cele 99 de pete am pornit de la o cercetare in urma careia ne-am oprit la o lista de 99 de pete, desi Dero scoate mai multe. Dar 99 ni s-a parut noua un numar relevant. Testarile au fost facute si de noi, si de un institut independent.
Care este modul de lucru cu BBH?
Cred ca singura diferenta fata de o agentie romaneasca este distanta. Ei nu au aici decat un reprezentant si practic toate lucrurile care se intâmpla se intâmpla la Londra. BBH nici nu este genul de agentie concentrata pe extinderi si pe deschiderea de reprezentante; ei lucreaza mai mult pe regiuni, nu pe tari. Cred ca asta e singura diferenta: comunicam prin telefon, nu-i avem tot timpul langa noi.
Cum se reflecta aceasta abordare creativa in vanzari?
Spuneam ca am avut o relansare cand am intrat cu
Descrie putin brandul Dero, vorbeste-mi despre istoricul comunicarii voastre.
Eu lucrez de un an si jumatate pe Dero si inainte de a fi Category Manager am fost tot pe Dero, dar in vanzari. Din cate stiu eu, atunci cand s-a lansat a fost un detergent "smart choice"- conta foarte mult pretul pe care-l plateai pentru calitatea primita, adica raportul calitate-pret. Dupa aceea am mers pe pozitionarea legata de «prospetime», adaugand parfumul la beneficiul calitate-pret. A urmat apoi
Care au fost primele reactii dupa cel mai recent spot?
Reactiile au fost pozitive. Toata lumea ne-a spus ca am fost foarte curajosi in a alege tocmai pata de pipi. Dupa ce rezultate avem pana acum ni se pare ca si-a facut treaba. E totusi cam repde ca sa tragem concluzii.
Mai urmeaza si alte pete? Au mai ramas 94
Pai 94 mai urmeaza. Nu putem spune care e urmatoarea, dar daca te uiti pe lista aceea s-ar putea sa-ti faci o idee. Lista e neschimbata, e pusa pe pachet, noi doar facem alegerea pentru o idee creativa. Eu cred ca echipa de la BBH care lucreaza pentru brandul nostru e indragostita de Dero.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro