Citeşte în noul număr Business Magazin de luni, 16 decembrie

Postat la 13 decembrie 2013 2126 afişări

"Cele trei fete ale împăratului electrocasnicelor" este materialul de copertă pe care revista Business Magazin vi-l propune din 16 decembrie. Citiţi în continuare ce alte articole vă recomandă redactorii revistei în noul număr.


COVER STORY: Cele trei fete ale împăratului electrocasnicelor

Viorica Harja, Lăcrămioara Mihalescul şi Daniela Bîzgan sunt cele trei fete ale lui Dumitru Mihalescul, care a clădit afacerea Marelvi, cel mai mare distribuitor de electronice şi electrocasnice. Cifra de afaceri estimată pentru acest an se plasează în jurul a 40 de milioane de euro, iar în companie sunt implicaţi şi toţi cei trei gineri ai antreprenorului, care coordonează, fiecare, afaceri conexe cu Marelvi: o reţea de magazine, un magazin online şi divizia de service.


COMPANII: Pepiniera de antreprenori de la Stihl

Nu multe companii se pot mândri că au „născut" 200 de antreprenori, câţi parteneri are acum Stihl, adică francizaţii săi. În reţea intră în fiecare an între 15 şi 20 de noi parteneri, dar sunt şi alţii care ies din sistem. Ce face diferenţa între ei?


STRATEGIE: Trecerea unui manager de la metri cubi la euro

Venit la conducerea Gaz Sud şi Grup Dezvoltare Reţele în noiembrie 2011, Alexandru Bucşă a găsit o companie care îşi căuta identitatea şi care se afla într-un moment de cumpănă, pe fondul unei stări de tensiune dintre actualul acţionar, compania Ligatne, deţinută de fondul ceh de investiţii PPF Investments, şi fosta conducere sau foştii acţionari. Totul, pe fondul unor experienţe ceva mai nefericite în relaţiile cu românii. 


AUTO: 2014, încă un an trist pentru piaţa auto din Carpaţi

Evoluţia pieţei auto în 2014 păstrează o aură de mister. Dacă în anii anteriori cei mai mulţi dealeri şi importatori se grăbeau pe final de an să anunţe estimări pentru anul următor, acum toată lumea este reţinută. 


SPECIAL: Următorul colaps economic mondial

Marile bănci centrale la nivel global pompează mii de miliarde în economie, cu scopul de a stimula creşterea. Strategia acestora alimentează însă preţurile pe piaţa imobiliară şi pe burse. În acest context, întrebarea nu mai este dacă va veni un nou colaps, ci când va avea loc acesta.


Începând din 17 septembrie 2012, revista Business Magazin se distribuie în exclusivitate în reţelele Inmedio şi Relay.


Urmărește Business Magazin

/media-marketing/citeste-in-noul-numar-business-magazin-de-luni-16-decembrie-11765337
11765337
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.